Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxynorm oxycotin

Oxynorm oxycotin

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
p
pietje1973Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn er mensen die van 2x 40 mg oxycotin en 40 mg oxynorm cold turky zijn gestop zijn.? Zo ja ben nu 2 dagen al volledig gestopt na 8 maanden gebruik.
Heeft iemand tips ben al wel zelf meerdere keren gestopt ik vond 5 mg oxynorm heftiger dan nu al 2 van 80 + 40 mg
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Respect . Respect!!
p
pietje1973Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Legio Patria Nostra zei:
Respect . Respect!!
Klik om te vergroten...
Enig idee hoelaat ontwenningsverschijnselen zijn
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
pietje1973 zei:
Enig idee hoelaat ontwenningsverschijnselen zijn
Klik om te vergroten...

Je zit nog maar 3 dagen ver. Het zal wel nog een beetje duren want die stof kruipt tussen je botten, spieren en etc... Nu het verschilt van persoon tot persoon. Ik kan hier niet echt een tijd opzetten. Ik ben zelf 4 maal hervallen en iedere keer is anders. Beste dat je kan doen is naar de huisarts gaan of de druglijn eens bellen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ontwenningsverschijnselen begint dezelfde dag na het stoppen.
Jouw lijf heeft een zeer nauwkeurig tijdsschema, waarop je normaal inneemt.
Eén uurtje erna begint het.
De tweede dag na volledig stoppen is het zwaarst. Dat is echt een shitdag . Zweten, rillen, over emotioneel zijn, depressief, echt zwaar klote.
Derde dag ietsje minder, maar óók nog pittig
En de dagen erna wordt de ellende iedere dag wat minder.
Na een dag of 10 ben je er door. Craving blijft, zeer zeker, maar je bent niet zwaar ziek meer.
Uiteraard is eea afhankelijk van de hoeveelheid oxcy waarvan je afhankelijk bent geweest.
Zo is het bij mij ongeveer verlopen. Ik zat op 80 mg oxcycontin per dag, in 4 x.
De tweede keer is het me niet gelukt, ik blééf mij zeer beroerd voelen.
Ik ben op 20 mg methadon gezet, ook, om mijn rugpijn enigzins draaglijk te houden.
Ik was in 20 minuten mijn afkick verschijnselen volledig kwijt. Ik kon weer verder.
Die afkick kon ik niet meer verdragen toen.
Plus die kutrugpijn...
Prognose:
Zodra ik van m8jn operatie weer vooruit kan, zal ik mijn opiaten afhankelijk heid proberen om te stoppen.
Of, en hoe dit lukken gaat, who can tell??
p
pietje1973Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi mij zit nu op mijn 4e dag
Het wel uit te houden maar ben vandaag wel wat slomer dan de dagen hier voor.
lig wel vaak in bad en drink veel van dat speciale sport drank dat valt prima een slok Coco cola en beging te kokhalzen vanmiddag ga ik een geroosterde boterham proberen moet nu flink aan sterken.
Bedankt voor je bericht
Ik kom hier nog op terug.!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat je wat slomer lijkt te zijn, is op zich wel het minste verschijnsel...
Je bent er bijna doorheen, kerel!
Respect, man!
Maar, je bent er nog niet helemaal
Je zult cravings krijgen, en onrustig dromen.
Komt allemaal goed
En, nu je zover bent, val niet terug!
Zou zonde zijn... want dan heb je voor niets geleden.
Houd deze gedachte goed vast!
Jij gaat er komen, kerel!!

Even dit nog
Wat zijn dat voor drankjes, toch niet die turbo sport hoog cafeïne zooi?
Deze kan je beter laten staan...
Word je alleen maar opgefokt van.
Zit je toch niet op te wachten denk ik zo...
Zeer ongezonde teringzooi!
p
pietje1973Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Cola valt nu beter.
zucht heb ik totaal niet omdat mijn wil erg sterk is.
5 jaar geleden verslavingskliniek geweest daar zelf ook tramadol cold turkey gedaan en bijna 2 jaar later en heb nooit last gehad van zucht ( trek ) alle pillen liggen voor mij in het zicht en ik heb daar geen behoefte aan.! was in mei weer begonnen met oxynorm en oxycotin ovm met een auto ongeluk stond bij stil in de file en een ander is er met 130 km. Er achter op mij geklapt gelukkig heb ik het er heel goed van afgebracht ( ambulance en politie personeel dachten dat ze iets anders aan troffen wel heb ik een ruggen wervel los staan normaal moet dat geopereerd worden maar radboudumc doet dat niet meerhet meeste wat mijn verlichting geeft op mijn rug en echt veel rug pijn lopen op Nike schoenen type Nike vapormax plus bij de eerste stap voelde ik verlichting normalen schoen blijf je de stappen van lopen erg pijn doen nu met deze schoenen krijg je geen klappen meer op je rug scheelt veel heel veel pijn echt waar
p
pietje1973Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Deze sport drank
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat zit er precies in?
Het gaat erom wat erin zit, niet om het mooie plaatje
p
pietje1973Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is van isostar hydrate & perform ( gekocht bij decatlon )
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zie, dat er van alles inzit, zoals ontstellend veel vitamine C.
Waar dit nou goed voor is, géén idee.
Als er maar geen enorme proporties aan cafeïne, en suiker in zitten.
Zo nee, dan is het wel ok
p
pietje1973Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee zit geen suiker in.!
Dat was het enigste wat ik kan drinken zelfs water ging niet deze sport drank wordt opgenomen veel drinken is belangrijk zo snel de rotzooi uit je lijf.!

verwacht morgen wel oké is.!
Heb fantanly 75 umg ook in eens gestopte 1,5 week geleden.!

schijnbaar slaat opiaten bij mijn lichaam niet zo aan als bij iemand anders.!

daarom heb ik ook niet dat ik steeds meer wil.
ik mocht meer gebruiken van huisarts maar dat heb ik zelf steeds afgehouden toen ik afgelopen maandag in het radboudumc was daar zeiden ze dat ze een brief naar de huisarts gingen sturen voor een afbouw ik wil er geen maanden mee bezig zijn van daar cold turky
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aan de ene kant zeg ik; respect. Respect hoe je het aanpakt!
Aan de andere kant zeg ik: rustig aan.
Te hard, te zwaar maakt een kans op mislukking groter.
p
pietje1973Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Legio Patria Nostra zei:
Ontwenningsverschijnselen begint dezelfde dag na het stoppen.
Jouw lijf heeft een zeer nauwkeurig tijdsschema, waarop je normaal inneemt.
Eén uurtje erna begint het.
De tweede dag na volledig stoppen is het zwaarst. Dat is echt een shitdag . Zweten, rillen, over emotioneel zijn, depressief, echt zwaar klote.
Derde dag ietsje minder, maar óók nog pittig
En de dagen erna wordt de ellende iedere dag wat minder.
Na een dag of 10 ben je er door. Craving blijft, zeer zeker, maar je bent niet zwaar ziek meer.
Uiteraard is eea afhankelijk van de hoeveelheid oxcy waarvan je afhankelijk bent geweest.
Zo is het bij mij ongeveer verlopen. Ik zat op 80 mg oxcycontin per dag, in 4 x.
De tweede keer is het me niet gelukt, ik blééf mij zeer beroerd voelen.
Ik ben op 20 mg methadon gezet, ook, om mijn rugpijn enigzins draaglijk te houden.
Ik was in 20 minuten mijn afkick verschijnselen volledig kwijt. Ik kon weer verder.
Die afkick kon ik niet meer verdragen toen.
Plus die kutrugpijn...
Prognose:
Zodra ik van m8jn operatie weer vooruit kan, zal ik mijn opiaten afhankelijk heid proberen om te stoppen.
Of, en hoe dit lukken gaat, who can tell??
Klik om te vergroten...

Mijn ervaring bij Nk was niet prettig ( ze konden de veiligheid van cliënten niet garanderen.!
mijn vrouw en mijn zoon durfde niet langs te komen.! Daar komt bij dat ze ook totaal geen rekening houden waarom je daar bent alle medicijnen wordt afgepakt zelf de medicijnen die ik gewoon wekelijk moest hebben zelfs die kreeg je niet zelfs vitamine D te wel ik deze moest nemen.
ik maak zelf geen vitamine D aan. Dus moet ik deze elke week hebben.!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Niet prettig?!?
Bij zo een toestand van zaken draai ik me meteen om.
Veiligheid is een absolute must!
Voor Iedereen daar.
De cliënt , zijn familie, het personeel, kortom alles en iedereen.
Te zot voor woorden dat " de veiligheid niet kan worden gegarandeerd ".
Daar moet je dus niet zijn!
p
pietje1973Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat klopt daarom doet ik het cold turkey.
Ik zat met dealers, criminelen, gezellig spul van harde kern voetbal.! En van die doorgedraaide die die graag de boel in de fik zetten. Nee absoluut geen makkelijke tijd je slaapkamer alles moest achter slot en grendel deuren op slot.
niets was veilig
Binnen 20 minuten stonden ze je al met een groep te intermitterend.! Personeel was begin 20 / 25 jaar 2 kinderen ( dat zijn het toch ) op 14 verslaafde.
GHB, COKE, ALCOHOLen nog van alles.

ik zat daar tijdens opname van Anita ik was daar en overal camera’s
p
pietje1973Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Maar ben er nu vanaf.!

Yess Yess.!
Wat voelt mijn lichaam heerlijk luchtig.!

Iedereen bedankt.!
p
pietje1973Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Eindelijk weer smaak en vooral tegen luchtjes kunnen zonder dat je over je nek gaat.!!!!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Proficiat!!!
En nu. Zo houden!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."