#1
Hoi allen, even wat context: ik heb momenteel dus echt de tijd van m'n leven op 10mg dexamfetamine, terwijl dat helemaal niet is wat ik verwacht had en wat ook helemaal niet de bedoeling was om te ervaren. Ik wilde namelijk gewoon even wat concentratie voor het noteren van belangrijke dingen (wat overigens ook geweldig goed lukt!) maar wat ik nu ervaar komt echt gewoon haast in de buurt van een lichte MDMA trip, wat me niet echt de bedoeling lijkt als effect voor mensen die dexamfetamine ook echt op voorschrift hebben gekregen voor hun AD(H)D. Ik ben zelf (nog niet) gediagnosticeerd met AD(H)D, maar ik ga er wel voor getest worden en ik heb in het verleden ook al meerdere keren dexamfetamine gebruikt (5x apart 5mg en 2x apart 15mg) om beter te kunnen leren. Alle keren merkte ik zeker wat van de dexamfetamine en kon ik me ook beter concentreren, maar deze keer is het echt compleet anders, terwijl het dus geen gekke dosis is naar mijn idee. Mijn vragen aan mensen die dit voorgeschreven hebben gekregen zijn dus:
- wat zijn jullie ervaringen op dexamfetamine?
- waren de ervaringen iedere keer hetzelfde of zaten er ook, net zoals nu bij mij, uitschieters van euforie bij?
- wat was jullie dosering per keer en hoe frequent gebruikten jullie het (en dan als follow-up: gebruikten jullie het consequent of hing het af van de omstandigheden?)
Ik dank jullie alvast enorm voor de antwoorden, want dit zou mij echt enorm kunnen helpen. Ik wil het namelijk echt niet verkloten met dit middeltje zoals ik met ketamine gedaan heb.
♡
Oh en dan eigenlijk ook nog een vraagje die hier los van staat: ervaren mensen met AD(H)D en mensen zonder hetzelfde effect op dexamfetamine? Zo nee, wat is dan precies het verschil? Werkt het minder goed voor mensen zonder?
- wat zijn jullie ervaringen op dexamfetamine?
- waren de ervaringen iedere keer hetzelfde of zaten er ook, net zoals nu bij mij, uitschieters van euforie bij?
- wat was jullie dosering per keer en hoe frequent gebruikten jullie het (en dan als follow-up: gebruikten jullie het consequent of hing het af van de omstandigheden?)
Ik dank jullie alvast enorm voor de antwoorden, want dit zou mij echt enorm kunnen helpen. Ik wil het namelijk echt niet verkloten met dit middeltje zoals ik met ketamine gedaan heb.
♡
Oh en dan eigenlijk ook nog een vraagje die hier los van staat: ervaren mensen met AD(H)D en mensen zonder hetzelfde effect op dexamfetamine? Zo nee, wat is dan precies het verschil? Werkt het minder goed voor mensen zonder?