Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfkick na 1 nacht

Afkick na 1 nacht

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
G
GhbeetjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste allemaal,

Ooit ben ik verslaafd geweest aan oxazepam nu heb ik op maandag voor het eerst sinds tijden na een nachtje uppers weer eens oxazepam geslikt. In een waas heb ik 5 tabletten van 50 mg op en veel alcohol erbij gedronken.

Het was zo erg dat mijn vriend de ambulance wilde bellen omdat ik zo door mijn benen zakte. Ik weet die nacht ook niet wat er gebeurd is.

Nu heb ik sinds die nacht zware mentale en lichamelijke afkick. Hoe lang gaat dit duren ik wens dit mijn ergst vijand nog niet toe.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je niet gewoon een zware kater? Of voelt dit heel anders?
G
GhbeetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
KlaasVaak zei:
Heb je niet gewoon een zware kater? Of voelt dit heel anders?
Klik om te vergroten...

Nee dit voelt echt als een benzo afkick al mijn spieren zijn verkrampt en ik durf niet eens naar buiten. De grond waar ik op loop voelt ook niet 'vast'
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik persoonlijk denk eerder dat het de combi is van hoge doseringen van 3 soorten drugs door elkaar de oorzaak is. Upper geeft kater, dan alcohol EN een mega dosis benzo. Die oxa werkt nu gewoon nog na.
Sowieso heb je fucking mazzel gehad dat je niet in coma bent geraakt of iets.
G
GhbeetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Ik persoonlijk denk eerder dat het de combi is van hoge doseringen van 3 soorten drugs door elkaar de oorzaak is. Upper geeft kater, dan alcohol EN een mega dosis benzo. Die oxa werkt nu gewoon nog na.
Sowieso heb je fucking mazzel gehad dat je niet in coma bent geraakt of iets.
Klik om te vergroten...

Ja ik ben er ook onwijs van geschrokken mijn ademhaling was ook zeer onregelmatig. Ik weet wel dat ik nooit meer een benzo ga slikken in mijn leven
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nasleep van veel rotzooi in je lijf pompen. Gewoon even de healthy lifestyle aanhouden. Dus genoeg bewegen, gezond eten en voldoende drinken. Dan ben je er zo weer boven op (mits je geen onderliggende problemen hebt).
G
GhbeetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedankt voor de berichten iedereen. Het gaat al een stuk beter, spierkrampen gaan langzaam weg. Heb wel hele nare flashbacks van wat er gebeurd is, heb er echt heel veel verdriet van. De periode van party drugs is voor mij ten einde ik wil er niks meer mee te maken hebben

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."