#1
Beste allemaal,
Ooit ben ik verslaafd geweest aan oxazepam nu heb ik op maandag voor het eerst sinds tijden na een nachtje uppers weer eens oxazepam geslikt. In een waas heb ik 5 tabletten van 50 mg op en veel alcohol erbij gedronken.
Het was zo erg dat mijn vriend de ambulance wilde bellen omdat ik zo door mijn benen zakte. Ik weet die nacht ook niet wat er gebeurd is.
Nu heb ik sinds die nacht zware mentale en lichamelijke afkick. Hoe lang gaat dit duren ik wens dit mijn ergst vijand nog niet toe.
Ooit ben ik verslaafd geweest aan oxazepam nu heb ik op maandag voor het eerst sinds tijden na een nachtje uppers weer eens oxazepam geslikt. In een waas heb ik 5 tabletten van 50 mg op en veel alcohol erbij gedronken.
Het was zo erg dat mijn vriend de ambulance wilde bellen omdat ik zo door mijn benen zakte. Ik weet die nacht ook niet wat er gebeurd is.
Nu heb ik sinds die nacht zware mentale en lichamelijke afkick. Hoe lang gaat dit duren ik wens dit mijn ergst vijand nog niet toe.