Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoel het of niet. Of heel kort.

Voel het of niet. Of heel kort.

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
Anoniem56Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo ik heb af en toe xtc gebruikt. Ong 4 keer in 2 jaar. Met lange tijd ertussen. Gister bijvoorbeeld had ik een pil op die 220mg is. Ben begonnen met een halve. 2.5 uur na het eten. Na 3 uur voelde ik nog helemaal niks. Wat mijn vrienden al niet snapte want hun wel allemaal. Dus even later nog een halve gedaan. En nog steeds niks.. hoe dan? 3 a 4 maanden geleden ook een pil op een andere en die voelde ik een klein beetje. Maar naar een uur was het weer helemaal weg. Sommige ook ervaring mee?
L
Le DucLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zelf geen ervaring mee, ik voel welke drugs dan ook altijd snel en vrij intens.

Mijn vriendin daarentegen heeft meer iets vergelijkbaars als wat jij hebt, ook nauwelijks fysieke reactie. Voor een deel vermoed ik dat het gewoon is hoe haar lichaam in elkaar steekt, en deels is het nu een mentaal ding, vooral de zenuwen 'dat het waarschijnlijk toch niets gaan worden, en hoe zou het dan zijn als het wel wat wordt' maken het er niet makkelijker op.
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sommige medicatie kan het effect van MDMA wegnemen. Ook kan het in veel gevallen dan gevaarlijk zijn.
K
KalebasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan ook te maken hebben met hoeveel je eet/drinkt van te voren natuurlijk. Als ik een kwartje / halfje neem ben ik 1,5 uur daarna op jupiter.
A
Anoniem56Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dick_van_Leeuwen zei:
Sommige medicatie kan het effect van MDMA wegnemen. Ook kan het in veel gevallen dan gevaarlijk zijn.
Klik om te vergroten...
Ik slik geen medicatie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."