Allereerst, bedankt voor je fijne reactie! Zie af en toe vrij lompe reacties voorbijkomen hier.
Ik ga jouw advies in ieder geval opvolgen en geen XTC of 3/4mmc gebruiken.
Speed is inmiddels wel geregeld (in poedervorm), al heb ik hier geen ervaring mee. Is het makkelijkste om dit als bommetje te nemen? Ik ben 173cm en weeg 65 kg, welke dosering zou ik dan (bijv met een bommetje) ong. rekening mee moeten houden? Of kun je speed met je drankje mengen? 🤢
Net ook even ingelezen over Phenibut, kende het nog niet. Klinkt top. Komt zover ik het kan lezen een beetje overeen met wat ik ervaar als ik Ritalin en alcohol combineer. Lees wel innemen op lege maag. Festival begint rond 12:00, wij zijn er wss rond 14:00, dus om eerder een oppepper te krijgen lijkt me niet wenselijk. Hoe kan ik dit het beste combineren met de speed dan? Daar nog tips voor?
Laatste vraag : kan ik met deze combi gewoon alcohol drinken / roken of is dit echt af te raden?
Heb het met XTC nooit gecombineerd maar vond beide juist heerlijk op Mefedron.
Goed van je!
Je moet weten hoe sterk je speed is anders heeft het geen zin om iets over doseren te zeggen.
Ik ben zelf geen goed voorbeeld want ik neem een klein Pinkje in het zakje en lik dat in mijn mond af en neem snel wat drinken om de vieze smaak weg te spoelen.
Ik lees dat 25mg oraal een normale dosis is, beter daarmee beginnen eerste keer.
Zeker als de speed niet getest is..
Als je niks voelt na een uur neem je nog iets bij.
Phenibut werkt heel lang, meestal voel je pas de werking beginnen na 2-4 uur.
Neem je het rond 12 uur bijvoorbeeld, dan ga je het hele festival prima. Neem 1,5 gram.
Speed pas nemen als je daar bent, ga eerst wat verkennen en daarna neem je het na een half uurtje of zo.
Alcohol met speed en Phenibut combineren zou ik niet doen. Een drankje kan heus wel.
Maar het is gewoon niet nodig, want je voelt je sowieso top met deze combi.
Je voelt door de speed en Phenibut niet als je te veel drinkt.
Heel veel plezier en laat je weten hoe het was?