Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi all, Onervaren partygebruiker hier. Even kort: heb 2x XTC gebruikt op Harmony. Beide keren begonnen met een kwartje, na uur bijpakken. Toen kickte hij vaak binnen een kwartier wel goed in. Na een paar uur nog wat kruimels om het effect wat langer te laten werken (denk niet dat dit echt zin had). Laatst richting het einde van een festival voelde ik de alcohol zó goed hangen, toen ik een aantal vrienden tegen kwam. Zij zaten al de hele dat aan de Mefedron en boden ook aan. Vond het helemaal geweldig, nog naar de kroeg gegaan en 2x bijgepakt. Nu komt de fout: 4 dagen later met koningsdag weer XTC gepakt, halve pil. Kickte alleen pas 2 uur later in, toen we in de taxi zaten naar huis omdat 1 van onze groep ziek was geworden. Dus je raad het al, thuis plafonddienst. In het begin voelde ik me al niet heel chill, maar lekker warm gaan douchen, goede seks, leuke film en een lekkere milkshake deden wonderen. Mijn vriend had alcohol op en ging na een tijdje naar bed, waarna ik in mijn eentje (ong. 3 uur in mn trip) overbleef en een beetje paniekerig werd. Voelde mn hartslag heel goed, kreeg het heet maar had ijskoude voeten. Heb mezelf zo rustig mogelijk kunnen houden door een leuke serie aan te zetten, spelletje te doen. Maar merkte vooral de vervelende bijwerkingen goed. Toen ik na een tijdje opeens om de 15 min naar de wc moest had ik door dat het uit aan het werken was en kon ik daarna al gauw slapen. Volgende dag eigenlijk net als altijd nergens last van, ook nooit echt een dipje gehad. Het is nu precies 4 weken later, en a.s. zaterdag staat weer een festival op de planning. Een vriendin en ik waren weer van plan XTC te gebruiken. Nu weet ik heel goed dat de 3 maanden regel er niet voor niets is. Ik had die XTC 4 dagen na Miauw (Mefedron) ook veel te snel gepakt. Gelukkig verbruikt Mefedron een stuk minder serotonine⦠Maar.. hebben jullie aanraders om wĆ©l te pakken? Zou ik wel weer aan de Mefedron kunnen zaterdag, of is dat te positief? Thanks! š Ps. ik probeer me zo goed mogelijk in te lezen, maar omdat ik onervaren ben en zelden gebruik vind ik het lastig tussen alle uiteenlopende forums door de juiste informatie te verkrijgen. Ik begrijp daarom dat sommige mijn keuzes ādomā zullen vinden, waar anderen wellicht ooit hetzelfde hebben gedaan."
"Zeehond zei: Dit is een oordeelvrije plek waar we elkaar proberen te helpen. Klik om te vergroten... Allereerst, bedankt voor je fijne reactie! Zie af en toe vrij lompe reacties voorbijkomen hier. Ik ga jouw advies in ieder geval opvolgen en geen XTC of 3/4mmc gebruiken. Speed is inmiddels wel geregeld (in poedervorm), al heb ik hier geen ervaring mee. Is het makkelijkste om dit als bommetje te nemen? Ik ben 173cm en weeg 65 kg, welke dosering zou ik dan (bijv met een bommetje) ong. rekening mee moeten houden? Of kun je speed met je drankje mengen? 𤢠Net ook even ingelezen over Phenibut, kende het nog niet. Klinkt top. Komt zover ik het kan lezen een beetje overeen met wat ik ervaar als ik Ritalin en alcohol combineer. Lees wel innemen op lege maag. Festival begint rond 12:00, wij zijn er wss rond 14:00, dus om eerder een oppepper te krijgen lijkt me niet wenselijk. Hoe kan ik dit het beste combineren met de speed dan? Daar nog tips voor? Laatste vraag : kan ik met deze combi gewoon alcohol drinken / roken of is dit echt af te raden? Heb het met XTC nooit gecombineerd maar vond beide juist heerlijk op Mefedron."
"Zeehond zei: Heel veel plezier en laat je weten hoe het was? Klik om te vergroten... Zal ik zeer zeker doen! Thanks š Zeehond zei: Phenibut werkt heel lang, meestal voel je pas de werking beginnen na 2-4 uur. Neem je het rond 12 uur bijvoorbeeld, dan ga je het hele festival prima. Neem 1,5 gram. Klik om te vergroten... Het lukt me denk ik niet om op korte termijn aan Phenibut te komen (lijkt bijna onvindbaar online). Ik krijg wel heel vaak GABA te zien. De werkzame stof is daarvan net iets anders. Daar heel toevallig ervaring mee? Of wellicht andere ālegaleā stimulerende goederen uit de smartshop o.i.d.."