#1
Koud is misschien wel beter dan te warm als je aan de zooi gaat. Na flink zweten wel met warme kledij weer naar huis.
gezellig!!Gezellig, ben daar zelf ook aawezig.
Het is op een groot open terrein dus verwacht ook wel dat de wind het nog kouder maakt.
Je moet inderdaad wel uitkijken doordat je het snel warm krijgt met XTC.
Het kan erg met vlagen komen, waardoor je uit moet kijken voor kou.
Ik zou zeker een lekkere trui aan doen met een shirt eronder zodat je altijd kan switchen.
Heet je trouwens Wollukker omdat je uit Waalwijk komt?Inderdaad in laagjes kleden. Ikzelf doe een shirt met vest aan. Het vest kan ik altijd om mijn middel knopen als ik het te warm krijg. En in het kluisje nog een jas voor de wandeling naar het parkeerterrein.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."