Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc en koud weer

xtc en koud weer

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Koud is misschien wel beter dan te warm als je aan de zooi gaat. Na flink zweten wel met warme kledij weer naar huis.
I
InstantKillLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gezellig, ben daar zelf ook aawezig.
Het is op een groot open terrein dus verwacht ook wel dat de wind het nog kouder maakt.
Je moet inderdaad wel uitkijken doordat je het snel warm krijgt met XTC.
Het kan erg met vlagen komen, waardoor je uit moet kijken voor kou.
Ik zou zeker een lekkere trui aan doen met een shirt eronder zodat je altijd kan switchen.
k
kuikentjehLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goedenmiddag,

Morgen ga ik naar FYM kingsdag. Het festival is buiten en ook word het niet echt warm weer morgen.
nu vroeg ik me af of je bij xtc nog op moet passen met koud weer. Met alcohol weet ik namelijk dat je sneller onderkoelt kan raken als het erg koud is, alleen verwijd alcohol ook je bloedvaten en xtc volgens mij niet.
Het word ook vast niet zo koud dat het echt een probleem word, maar vroeg me toch af of je er mee op moet passen. Of is de kou alleen maar beter voor je aangezien je met afkoelen de schade van xtc vaak kan beperken?
k
kuikentjehLid
01-01-2024, 00:00
#4
jaybaklapper zei:
Gezellig, ben daar zelf ook aawezig.
Het is op een groot open terrein dus verwacht ook wel dat de wind het nog kouder maakt.
Je moet inderdaad wel uitkijken doordat je het snel warm krijgt met XTC.
Het kan erg met vlagen komen, waardoor je uit moet kijken voor kou.
Ik zou zeker een lekkere trui aan doen met een shirt eronder zodat je altijd kan switchen.
Klik om te vergroten...
gezellig!!
Klopt ja, denk dat het best koud kan gaan worden.
Zal me inderdaad maar goed gaan kleden.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Inderdaad in laagjes kleden. Ikzelf doe een shirt met vest aan. Het vest kan ik altijd om mijn middel knopen als ik het te warm krijg. En in het kluisje nog een jas voor de wandeling naar het parkeerterrein.
I
InstantKillLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wollukker zei:
Inderdaad in laagjes kleden. Ikzelf doe een shirt met vest aan. Het vest kan ik altijd om mijn middel knopen als ik het te warm krijg. En in het kluisje nog een jas voor de wandeling naar het parkeerterrein.
Klik om te vergroten...
Heet je trouwens Wollukker omdat je uit Waalwijk komt?
Ken het omdat ik er ook vlakbij woon.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."