#1
Heyy
Ik heb eens een podcast gezien waarop zowel de host (een zakenman) en de gast (iemand die over gezondheid-supplementen sprak) het aanraadde om dagelijks Moldafinil te gebruiken.
Dit zou helpen tegen het 'moe-gevoel'. Echter was het geen stimulerend middel zoals Adderall of Relatine, maar neemt het slechts het moe-gevoel weg.
Na wat opzoekwerk lijkt Moldafinil inderdaad vrij onschuldig, heeft iemand ervaring hiermee? En zou je het elke ochtend pakken alsof het vitamine is?
Thx!
Ik heb eens een podcast gezien waarop zowel de host (een zakenman) en de gast (iemand die over gezondheid-supplementen sprak) het aanraadde om dagelijks Moldafinil te gebruiken.
Dit zou helpen tegen het 'moe-gevoel'. Echter was het geen stimulerend middel zoals Adderall of Relatine, maar neemt het slechts het moe-gevoel weg.
Na wat opzoekwerk lijkt Moldafinil inderdaad vrij onschuldig, heeft iemand ervaring hiermee? En zou je het elke ochtend pakken alsof het vitamine is?
Thx!