Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMdma nemen met een dat ertussen

Mdma nemen met een dat ertussen

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
d
demonsemonLid
01-01-2024, 00:00
#1
De titel zegt het al, ik ben van plan xtc te nemen met een dag ertussen. Normaal hou ik me altijd netjes aan de 3 maanden, vaak zit er zelfs een halfjaar tussen, alleen heb ik vanavond een feestje met Koningnacht waarbij ik en een vriend van plan zijn te gebruiken en heb ik vrijdag een feestje van een andere vriend waar ook gebruikt gaat worden.

Hoe gevaarlijk is dit? Ga ik de mdma de tweede keer nog wel voelen? Ik ga ervan uit dat ik het aankomende halfjaar weer geen mdma ga gebruiken dus zo schadelijk zou het niet kunnen zijn toch?
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het risico is inderdaad dat je veel minder zult voelen die tweede keer en dus waarschijnlijk meer wilt nemen, waardoor het extra belastend is voor je lichaam. Naast dat het al een aanslag is op je lijf om het zo snel na elkaar te doen, zowel voor je hersenen als voor de rest van je lichaam,wat niet heeft kunnen herstellen.
Je kunt je 2 dagen erna wat moe voelen en laag in je energie, waardoor je er die keer niet top ingaat en de high dus ook tegen zou kunnen vallen. De kater nadien lijkt me dan ook niet de moeite waard.

Ik zou bij één van de twee events voor een andere drug kiezen die je serotonine niet uitput, of nuchter doen.
b
blobnikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Van waar komen die 3 maanden? Ik dacht dat na minder dan een week het helemaal weg is uit je lichaam?
d
demonsemonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Miraculeus zei:
Het risico is inderdaad dat je veel minder zult voelen die tweede keer en dus waarschijnlijk meer wilt nemen, waardoor het extra belastend is voor je lichaam. Naast dat het al een aanslag is op je lijf om het zo snel na elkaar te doen, zowel voor je hersenen als voor de rest van je lichaam,wat niet heeft kunnen herstellen.
Je kunt je 2 dagen erna wat moe voelen en laag in je energie, waardoor je er die keer niet top ingaat en de high dus ook tegen zou kunnen vallen. De kater nadien lijkt me dan ook niet de moeite waard.

Ik zou bij één van de twee events voor een andere drug kiezen die je serotonine niet uitput, of nuchter doen.
Klik om te vergroten...
d
demonsemonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ah ja dan ga ik denk ik vanavond alleen drinken, bedankt voor het advies!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
blobnik zei:
Van waar komen die 3 maanden? Ik dacht dat na minder dan een week het helemaal weg is uit je lichaam?
Klik om te vergroten...
Omdat je receptoren moeten herstellen. Zie ook het mdma subforum hier, staan een aantal handleidingen over hoe te gebruiken en hoe het precies werkt.
b
blobnikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hmmm, de post hier raadt idd 3 maanden aan, maar het linkt een video waar die 6 weken zeggen...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
blobnik zei:
Hmmm, de post hier raadt idd 3 maanden aan, maar het linkt een video waar die 6 weken zeggen...
Klik om te vergroten...
3 maanden is het beste

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."