#1
De titel zegt het al, ik ben van plan xtc te nemen met een dag ertussen. Normaal hou ik me altijd netjes aan de 3 maanden, vaak zit er zelfs een halfjaar tussen, alleen heb ik vanavond een feestje met Koningnacht waarbij ik en een vriend van plan zijn te gebruiken en heb ik vrijdag een feestje van een andere vriend waar ook gebruikt gaat worden.
Hoe gevaarlijk is dit? Ga ik de mdma de tweede keer nog wel voelen? Ik ga ervan uit dat ik het aankomende halfjaar weer geen mdma ga gebruiken dus zo schadelijk zou het niet kunnen zijn toch?
Hoe gevaarlijk is dit? Ga ik de mdma de tweede keer nog wel voelen? Ik ga ervan uit dat ik het aankomende halfjaar weer geen mdma ga gebruiken dus zo schadelijk zou het niet kunnen zijn toch?