Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Miraculeus zei: Het risico is inderdaad dat je veel minder zult voelen die tweede keer en dus waarschijnlijk meer wilt nemen, waardoor het extra belastend is voor je lichaam. Naast dat het al een aanslag is op je lijf om het zo snel na elkaar te doen, zowel voor je hersenen als voor de rest van je lichaam,wat niet heeft kunnen herstellen. Je kunt je 2 dagen erna wat moe voelen en laag in je energie, waardoor je er die keer niet top ingaat en de high dus ook tegen zou kunnen vallen. De kater nadien lijkt me dan ook niet de moeite waard. Ik zou bij één van de twee events voor een andere drug kiezen die je serotonine niet uitput, of nuchter doen. Klik om te vergroten..."
"Ah ja dan ga ik denk ik vanavond alleen drinken, bedankt voor het advies!"
"ljuv zei: Nee joh kan prima. Het is echt niet ineens kut, een maand ertussen is voor sommige gebruikers al lang. Zorg alleen wel dat het niet te vaak voorkomt… en zéker niet te veel of veel extra nemen voor t zelfde effect de tweede en derde keer. Dan gaat de magie er wel een keer vanaf en hersens in de frituurpan is ook minder chill. Maarrrrrr je kan natuurlijk óók een ander middel op free your mind gebruiken, zoals 2cb. Klik om te vergroten... Ja ik zat inderdaad ook over 2cb na te denken, alleen heb ik nog nooit 2cb op een festival gedaan en gaan alle mensen met wie ik heenga aan de 3m of de m. Is 2cb dan nog wel leuk? Echt trippen op een technofestival lijkt me niet super chill namelijk."
"Hi, ik en mijn vriendin gaan volgende week naar ADE toe en we zijn van plan mdma te gebruiken. Zij heeft er alleen best wel last van dat ze niet kan slapen nadat ze mdma heeft gebruikt. We hadden bedacht dat ze misschien een oxazepam zou kunnen nemen om wat te helpen met de plafonddienst, maar hebben dit allebei nog nooit gedaan. Ze gebruikt normaal nooit oxazepam dus heeft er geen tolerantie tegen oid, maar hebben dit allebei nog nooit gedaan en kan er online niet zoveel over vinden."
"ljuv zei: Wat is je vraag erover…? Klik om te vergroten... Hi sorry ik zie inderdaad dat ik niet echt een vraag heb gesteld haha. Maar vroeg me af of het gevaarlijk is om dit te combineren of dat het niet zoveel uitmaakt"
"Hoi, Ik had een vraag over mdma. Ik heb een leuke zomer gepland aan festivals, ik ben twee weken geleden naar awakenings geweest en ga volgende week zaterdag naar free your mind en 31 augustus naar onder de radar. Nou heb ik op awakenings mdma gedaan en ik ben van plan om op free your mind en onder de radar weer mdma te doen. Ik vroeg me af of ik hier heel veel van ga merken tijdens mijn trip omdat de regel normaal natuurlijk is dat er 3 maand tussen moet zitten. Voor awakenings zat er wel gewoon 3 maand tussen en ik ben van plan om na de vakantie minstens 3 maanden te wachten totdat ik weer mdma gebruik. Ik snap dat ik misschien een minder euforisch gevoel ga krijgen de tweede en derde keer, maar het lijkt me met ongeveer een maand tussen elke keer dat ik mdma doe deze zomer toch dat ik alsnog wel wat ga voelen en ik niet knetter depressief ga zijn de dagen erna? Daar heb ik normaal ook niet veel last van namelijk. Hoor graag wat jullie er van vinden!"
"De titel zegt het al, ik ben van plan xtc te nemen met een dag ertussen. Normaal hou ik me altijd netjes aan de 3 maanden, vaak zit er zelfs een halfjaar tussen, alleen heb ik vanavond een feestje met Koningnacht waarbij ik en een vriend van plan zijn te gebruiken en heb ik vrijdag een feestje van een andere vriend waar ook gebruikt gaat worden. Hoe gevaarlijk is dit? Ga ik de mdma de tweede keer nog wel voelen? Ik ga ervan uit dat ik het aankomende halfjaar weer geen mdma ga gebruiken dus zo schadelijk zou het niet kunnen zijn toch?"