Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRedomex 10mg + stims

Redomex 10mg + stims

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan iemand hier aub op antwoorden?

ik neem nu een week redomex(Amitriptyline) 10mg (lage dosis dus) en ik wil vnv graag 3mmc of mdma doen.
Mensen met ervaringen?
Is dit gevaarlijk?

have a nice weeknd
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is een antidepressiva.
Seroslurpers zoals mdma en 3mmc mix je daar beter niet mee.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3

Wat is amitriptyline?​

Amitriptyline behoort tot de tricyclische antidepressiva, ook wel ‘klassieke antidepressiva’ genoemd. Amitriptyline remt de heropname van serotonine en noradrenaline in de hersenen. Dit zijn neurotransmitters die verantwoordelijk zijn voor de zenuwprikkels tussen zenuwen in de hersenen. Noradrenaline en serotonine spelen een rol bij emoties en stemmingen.

Nadat noradrenaline en serotonine zijn vrijgekomen, worden ze heropgenomen in de zenuwcel. Amitriptyline remt deze heropname. Hierdoor zijn noradrenaline en serotonine langer werkzaam buiten de zenuwcel. Amitriptyline gaat hierdoor neerslachtige gevoelens tegen en vermindert angstgevoelens. Het medicijn werkt niet direct, maar heeft pas na een aantal weken effect. De bijwerkingen kunnen dan al wel optreden. Artsen schrijven amitriptyline voor bij verschillende aandoeningen.


Amitriptyline - Medicijnen | Ziekenhuis.nl

Vind hier meer informatie over het medicijn Amitriptyline en het werkzame bestandsdeel: Amitriptyline, zoals de werking en indicaties.
www.ziekenhuis.nl www.ziekenhuis.nl

Beter van niet dus.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:

Wat is amitriptyline?​

Amitriptyline behoort tot de tricyclische antidepressiva, ook wel ‘klassieke antidepressiva’ genoemd. Amitriptyline remt de heropname van serotonine en noradrenaline in de hersenen. Dit zijn neurotransmitters die verantwoordelijk zijn voor de zenuwprikkels tussen zenuwen in de hersenen. Noradrenaline en serotonine spelen een rol bij emoties en stemmingen.

Nadat noradrenaline en serotonine zijn vrijgekomen, worden ze heropgenomen in de zenuwcel. Amitriptyline remt deze heropname. Hierdoor zijn noradrenaline en serotonine langer werkzaam buiten de zenuwcel. Amitriptyline gaat hierdoor neerslachtige gevoelens tegen en vermindert angstgevoelens. Het medicijn werkt niet direct, maar heeft pas na een aantal weken effect. De bijwerkingen kunnen dan al wel optreden. Artsen schrijven amitriptyline voor bij verschillende aandoeningen.


Amitriptyline - Medicijnen | Ziekenhuis.nl

Vind hier meer informatie over het medicijn Amitriptyline en het werkzame bestandsdeel: Amitriptyline, zoals de werking en indicaties.
www.ziekenhuis.nl www.ziekenhuis.nl

Beter van niet dus.
Klik om te vergroten...
Wat zijn de risico’s volgens jou dan?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hiyou zei:
Wat zijn de risico’s volgens jou dan?
Klik om te vergroten...

Niets voelen van euforie of stimulatie bij een normale dosis met neiging tot bijnemen. Serotonine hoopt zich makkelijker op in de hersenen waardoor meer kans op serotoninesyndroom.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#6
🐺PsyTekz zei:
Niets voelen van euforie of stimulatie bij een normale dosis met neiging tot bijnemen. Serotonine hoopt zich makkelijker op in de hersenen waardoor meer kans op serotoninesyndroom.
Klik om te vergroten...

het is een TCA, Lijkt me niet zó gevaarlijk vandaar mn twijfel..?
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga gwn lekker een filmpje kijken en rustig gaan slapen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hiyou zei:
het is een TCA, Lijkt me niet zó gevaarlijk vandaar mn twijfel..?
Klik om te vergroten...

Kan ik niet zo meteen zeggen.

Hiyou zei:
Ik ga gwn lekker een filmpje kijken en rustig gaan slapen.
Klik om te vergroten...

Strak plan! Beter voorkomen dan genezen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."