#1
Kan iemand hier aub op antwoorden?
ik neem nu een week redomex(Amitriptyline) 10mg (lage dosis dus) en ik wil vnv graag 3mmc of mdma doen.
Mensen met ervaringen?
Is dit gevaarlijk?
have a nice weeknd
ik neem nu een week redomex(Amitriptyline) 10mg (lage dosis dus) en ik wil vnv graag 3mmc of mdma doen.
Mensen met ervaringen?
Is dit gevaarlijk?
have a nice weeknd