Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEuforisch gevoel weer terug van weggeweest

Euforisch gevoel weer terug van weggeweest

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
ieder zijn ding
ik vond 5mapb wel leuk al mixte ik het wel met 2fa tussendoor
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had al een kort bericht in de mediadump gezet, maar dacht dat het wel goed was voor een apart topic...

Bij mij was jaren werking van mdma bijna geheel weg, waarschijnlijk door misbruik (teveel & te vaak). Tijdje geleden dan kreeg ik met 5-mapb dat euforisch gevoel weer eens. Wel op een wat slappere manier als ik nog herinnerde van xtc (vroegah). Nu pas weer mdma gedaan met prachtig resultaat! Was weer als vanouds! Heel lekker zitten spacen, euforie, warmte en liefde!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
ook al eens gedacht aan 6APB ?
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
ook al eens gedacht aan 6APB ?
Klik om te vergroten...
Jazeker, alleen zoals ik dat lees duurt dat vrij lang. Da's voor ons niet zo handig. En mdma vinden we zelf vrij lekker, weet niet wat 6APB nu nog gaat toevoegen. Mdma vind ik nu ook veel fijner dan 5-mapb. Het gekke is dat ik dat fijne gevoel van mdma ook echt wel 25 jaar kwijt ben geweest (ruwe schatting).
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
ieder zijn ding
ik vond 5mapb wel leuk al mixte ik het wel met 2fa tussendoor
Klik om te vergroten...
Ik vind 5-mapb ook zeker nog leuk, alhoewel tamelijke naweeën ervan. Slecht slapen, zwaar hoofd. Serotonine slurpers willen we toch met mate, dan liever mdma ons (nu weer 😃)
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#6
StraffeNeel zei:
Jazeker, alleen zoals ik dat lees duurt dat vrij lang. Da's voor ons niet zo handig.
Klik om te vergroten...
In welk opzicht is het niet handig? Want met pep ga je toch ook weleens meerdere dagen door?

Wel fijn dat het euforische aspect weer terug is gekomen!
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Torchic zei:
In welk opzicht is het niet handig? Want met pep ga je toch ook weleens meerdere dagen door?

Wel fijn dat het euforische aspect weer terug is gekomen!
Klik om te vergroten...
Klopt, alleen daarmee kan ik m'n dagelijkse dingen wel blijven doen zoals m'n paarden.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
StraffeNeel zei:
Klopt, alleen daarmee kan ik m'n dagelijkse dingen wel blijven doen zoals m'n paarden.
Klik om te vergroten...
Met een niet te hoge dosis 6-apb waarschijnlijk ook wel. Daarop ben je veel helderder dan op mdma.

Maar beter eens een keer testen wanneer je geen verplichtingen hebt of dat iemand ze even van je kan overnemen.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Met een niet te hoge dosis 6-apb waarschijnlijk ook wel. Daarop ben je veel helderder dan op mdma.

Maar beter eens een keer testen wanneer je geen verplichtingen hebt of dat iemand ze even van je kan overnemen.
Klik om te vergroten...
Vind ik juist wel leuk om goed vaag te zijn haha! Laatst met mdma ook 200 mg genomen en dat was precies goed. Beetje straffer zou nog mogen voor mij, maar was al blij dat niet heel m'n wangen kapot gebeten waren 😃. Da's wel ruim meer dan aanbevolen, maar dat vond ik zelf wat weinig (eerst al een keer geprobeerd).

Disclaimer: die 200 mg kan voor een ander makkelijk een te grote portie zijn. Beter vanaf lagere dosering kijken wat het beste bij je past over verschillende keren gebruik aftasten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."