#1
ieder zijn ding
ik vond 5mapb wel leuk al mixte ik het wel met 2fa tussendoor
ik vond 5mapb wel leuk al mixte ik het wel met 2fa tussendoor
Jazeker, alleen zoals ik dat lees duurt dat vrij lang. Da's voor ons niet zo handig. En mdma vinden we zelf vrij lekker, weet niet wat 6APB nu nog gaat toevoegen. Mdma vind ik nu ook veel fijner dan 5-mapb. Het gekke is dat ik dat fijne gevoel van mdma ook echt wel 25 jaar kwijt ben geweest (ruwe schatting).ook al eens gedacht aan 6APB ?
Ik vind 5-mapb ook zeker nog leuk, alhoewel tamelijke naweeën ervan. Slecht slapen, zwaar hoofd. Serotonine slurpers willen we toch met mate, dan liever mdma ons (nu weer 😃)ieder zijn ding
ik vond 5mapb wel leuk al mixte ik het wel met 2fa tussendoor
In welk opzicht is het niet handig? Want met pep ga je toch ook weleens meerdere dagen door?Jazeker, alleen zoals ik dat lees duurt dat vrij lang. Da's voor ons niet zo handig.
Klopt, alleen daarmee kan ik m'n dagelijkse dingen wel blijven doen zoals m'n paarden.In welk opzicht is het niet handig? Want met pep ga je toch ook weleens meerdere dagen door?
Wel fijn dat het euforische aspect weer terug is gekomen!
Met een niet te hoge dosis 6-apb waarschijnlijk ook wel. Daarop ben je veel helderder dan op mdma.Klopt, alleen daarmee kan ik m'n dagelijkse dingen wel blijven doen zoals m'n paarden.
Vind ik juist wel leuk om goed vaag te zijn haha! Laatst met mdma ook 200 mg genomen en dat was precies goed. Beetje straffer zou nog mogen voor mij, maar was al blij dat niet heel m'n wangen kapot gebeten waren 😃. Da's wel ruim meer dan aanbevolen, maar dat vond ik zelf wat weinig (eerst al een keer geprobeerd).Met een niet te hoge dosis 6-apb waarschijnlijk ook wel. Daarop ben je veel helderder dan op mdma.
Maar beter eens een keer testen wanneer je geen verplichtingen hebt of dat iemand ze even van je kan overnemen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."