#1
Hi allemaal,
Sinds meer dan een jaar slik ik elke avond 15mg Mirtazapine. Ik heb dit voorgeschreven gekregen vanwege slaapproblemen door een burn-out. Omdat het nul effect had, wilde ik na een week stoppen maar ik merkte dat ik al vrij heftige afkickverschijnselen kreeg toen ik van 15 naar 7.5 mg ging. Omdat ik dat toen niet erbij kon hebben, besloot ik de afbouw uit te stellen tot een moment dat ik me algeheel beter voelde.
Inmiddels voel ik me beter en wil ik binnenkort gaan afbouwen. Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft en zo ja, wat ik ongeveer kan verwachten? Ik wil in stappen van 3.75mg gaan afbouwen. Als dit te zwaar wordt, wil ik via de regenboog apotheek met taperingstrips gaan afbouwen.
Dank!
Sinds meer dan een jaar slik ik elke avond 15mg Mirtazapine. Ik heb dit voorgeschreven gekregen vanwege slaapproblemen door een burn-out. Omdat het nul effect had, wilde ik na een week stoppen maar ik merkte dat ik al vrij heftige afkickverschijnselen kreeg toen ik van 15 naar 7.5 mg ging. Omdat ik dat toen niet erbij kon hebben, besloot ik de afbouw uit te stellen tot een moment dat ik me algeheel beter voelde.
Inmiddels voel ik me beter en wil ik binnenkort gaan afbouwen. Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft en zo ja, wat ik ongeveer kan verwachten? Ik wil in stappen van 3.75mg gaan afbouwen. Als dit te zwaar wordt, wil ik via de regenboog apotheek met taperingstrips gaan afbouwen.
Dank!