Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDRINGEND: vraag over dosis prazepam

DRINGEND: vraag over dosis prazepam

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
d
dnbfreakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste

Aangezien ik voorbij drie dagen nogal last had van paniekaanvallen, heb ik het volgende genomen:

-nacht van maandag op dinsdag: 5-10mg prazepam/lysanxia

-dinsdagnamiddag en avond: 10-15mg prazepam

-vandaag (woensdagnamjddag) 15mg prazepam, telkens 5mg om half 4, half 5 en half 6.

Heb ik teveel genomen? omdat ik er net achter kom dat het lang in het bloed blijft zitten(net zoals diazepam) ..
Moet ik medische hulp zoeken? Of is dit niet zo een probleem?

Ik zou willen gaan slapen maar heb schrik ivm de ademhaling die eventueel te fel onderdrukt zou worden. Of is dit geen probleem bij deze dosis?

Ik heb geen alcohol gedronken of andere "downers"

Vriendelijke groet

dnbfreak
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik lees dat een normale dagdosering (afhankelijk van de klachten) tussen de 10 en 60mg valt. Ik zou dus echt geen dreigende ademdepressie verwachten bij jouw dosering, je zit super safe.
d
dnbfreakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt voor uw reactie! Ik zat er wat mee aangezien mijn ademhaling precies toch iets suffer/zwaarder was dan normaal. Maar dan ben blij dat dit toch geen kwaad kan.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#4
dnbfreak zei:
Bedankt voor uw reactie! Ik zat er wat mee aangezien mijn ademhaling precies toch iets suffer/zwaarder was dan normaal. Maar dan ben blij dat dit toch geen kwaad kan.
Klik om te vergroten...
Het doet de ademhaling wat vertragen, en dat kan je merken, maar vrijwel alleen als je erop let. Alleen dit zal zonder verdere medische problemen mbt de ademhaling geen gevaar opleveren! De zorgen helpen hier natuurlijk ook niet bij, lekker ontspannen en tukken maar! Slaaplekker 😃
d
dnbfreakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heel fel bedankt man! Een geruststelling :). Slaapwel!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."