#1
Sorry ik heb er geen ervaring mee hoop dat je deze vraag niet ongepast vind, maar is je gewicht van 53 ook wat je wil ? Ik vroeg mij dit of omdat bij die lengte 51 ondergewicht was.Hoi Zandman....ik zal even een stukje over mezelf vertellen dan krijg je een completer beeld.
Ik ben Bianca en ben 47 jaar. Werk zelf in de gezondheidszorg. En door vele pijnklachten begonnen met de oxycodon. Maar vanaf januari hulp gezocht omdat ik zag dat het een probleem zou worden. Helemaal niet bekend met afkicken. En vanaf 27 jan 2020 een gastric bypass. Weeg nu 53.7 kilo bij een lengte van 1.68. Ik stel je antwoorden zeer op prijs en zal zeker goed in de spiegel blijven kijken. Ik hoop dan ook dat je me nog regelmatig bij kan staan met adviezen...
Zij is zonder ingreep voor ik haar kende, tientallen kilo's afgevallen. De arts gaf aan dat ze moest oppassen met meer afvallen. Ik weet niet hoe dit voor jou is, vroeg me dat oprecht af.
Volg het onderwerp gb+drug met interesse. Misschien een eigen topic openen @LunaRavi