Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsInname

Inname

24 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#1
LunaRavi zei:
Hoi Zandman....ik zal even een stukje over mezelf vertellen dan krijg je een completer beeld.
Ik ben Bianca en ben 47 jaar. Werk zelf in de gezondheidszorg. En door vele pijnklachten begonnen met de oxycodon. Maar vanaf januari hulp gezocht omdat ik zag dat het een probleem zou worden. Helemaal niet bekend met afkicken. En vanaf 27 jan 2020 een gastric bypass. Weeg nu 53.7 kilo bij een lengte van 1.68. Ik stel je antwoorden zeer op prijs en zal zeker goed in de spiegel blijven kijken. Ik hoop dan ook dat je me nog regelmatig bij kan staan met adviezen...
Klik om te vergroten...
Sorry ik heb er geen ervaring mee hoop dat je deze vraag niet ongepast vind, maar is je gewicht van 53 ook wat je wil ? Ik vroeg mij dit of omdat bij die lengte 51 ondergewicht was.

Zij is zonder ingreep voor ik haar kende, tientallen kilo's afgevallen. De arts gaf aan dat ze moest oppassen met meer afvallen. Ik weet niet hoe dit voor jou is, vroeg me dat oprecht af.

Volg het onderwerp gb+drug met interesse. Misschien een eigen topic openen @LunaRavi
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het gaat om het zgn. BMI getal Mrloverd.
Dat is een getal, wat je op een tabel af kunt lezen, inzake een verhouding tussen een bepaald gewicht in kilogrammen, ( t.o v een lichaamslengte in centimeters.
Dit getal is het beste, als dit 25 bedraagt.
Ikzelf zit nu op 24,5.
Bijna perfect, dus.
Dat is weleens anders geweest!
39.....
L
LunaRaviLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mrloverdj zei:
Sorry ik heb er geen ervaring mee hoop dat je deze vraag niet ongepast vind, maar is je gewicht van 53 ook wat je wil ? Ik vroeg mij dit of omdat bij die lengte 51 ondergewicht was.

Zij is zonder ingreep voor ik haar kende, tientallen kilo's afgevallen. De arts gaf aan dat ze moest oppassen met meer afvallen. Ik weet niet hoe dit voor jou is, vroeg me dat oprecht af.

Volg het onderwerp gb+drug met interesse. Misschien een eigen topic openen @LunaRavi
Klik om te vergroten...
Hoe moet dit eigenlijk een eigen topic en wat bedoel je dan precies?
L
LunaRaviLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mrloverdj zei:
Sorry ik heb er geen ervaring mee hoop dat je deze vraag niet ongepast vind, maar is je gewicht van 53 ook wat je wil ? Ik vroeg mij dit of omdat bij die lengte 51 ondergewicht was.

Zij is zonder ingreep voor ik haar kende, tientallen kilo's afgevallen. De arts gaf aan dat ze moest oppassen met meer afvallen. Ik weet niet hoe dit voor jou is, vroeg me dat oprecht af.

Volg het onderwerp gb+drug met interesse. Misschien een eigen topic openen @LunaRavi
Klik om te vergroten...
Ik heb een topic geopend " one day at a time "
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
LunaRavi zei:
Hoi Zandman....ik zal even een stukje over mezelf vertellen dan krijg je een completer beeld.
Ik ben Bianca en ben 47 jaar. Werk zelf in de gezondheidszorg. En door vele pijnklachten begonnen met de oxycodon. Maar vanaf januari hulp gezocht omdat ik zag dat het een probleem zou worden. Helemaal niet bekend met afkicken. En vanaf 27 jan 2020 een gastric bypass. Weeg nu 53.7 kilo bij een lengte van 1.68. Ik stel je antwoorden zeer op prijs en zal zeker goed in de spiegel blijven kijken. Ik hoop dan ook dat je me nog regelmatig bij kan staan met adviezen...
Klik om te vergroten...
Toevallig in een ggz instelling? Voor verslaving en psychiatrie?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."