Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCodeine?

Codeine?

24 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat codeine maar een matige verdovend middel is is onzin het zal net als methadon werken als je er genoeg van inneemt
S
SnowblindLid
01-01-2024, 00:00
#2
mario1223 zei:
Nu hoor ik de laatste tijd uit steeds meer hoeken een hoop over Codeine, ook wel door de jeugd ''Lean''genoemd. Waarom is dit zo makkelijk te krijgen terwijl het volgens mij best heftig is?
Klik om te vergroten...

Heavy shit als heroïne & methamphamine is toch ook vrij makkelijk in bezit te krijgen?
Je bedoelt toch hopelijk niet de flessen Natterman die je bij diverse drogisten & apothekers kan aanschaffen?
Daar zit maar een kleine dosis codeïne in. Om daar Lean van te maken zul je een doosje codeïnepillen moeten fijnmalen en vervolgens oplossen. Codeïne is legaal enkel op recept verkrijgbaar.
Vind het zelf wel een funny rush geven. Niet zo als wiet maar echt een aangenaam licht opiaatje: Codeïne word in je lichaam in morfine omgezet. :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Codeïne is een opiaat en als zodanig lijkt het nou niet echt op wiet. Qua effect is het echt een opiaat, maar als je dat nooit gebruikt hebt is het misschien lastig je daar een voorstelling bij te vormen. Van opiaten krijg je in het algemeen een behaaglijk warm gevoel in je lichaam, lichte euforie en je komt in een wat dromerige toestand. Codeïne is echter een zwakke opiaat en hoewel in hoge doseringen wel grappig is het niet heel bijzonder vind ik zelf. In het algemeen geldt wel dat je echt moet oppassen met opiaten, aangezien ze behoorlijk verslavend zijn.

In Nederland is het echter niet zonder doktersrecept te krijgen, in veel andere landen wel. Als je er aan kunt komen raad ik je aan te zoeken naar pillen die dan ook echt alleen codeïne bevatten. Paracetamol is schadelijk in hoge doseringen, wel staat het internet dan weer vol met een vrij simpele koud water extractie om de codeïne van de paracetamol te scheiden.
m
mario1223Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dag mede-forum leden!

Nu hoor ik de laatste tijd uit steeds meer hoeken een hoop over Codeine, ook wel door de jeugd ''Lean''. Dit krijg je door een soort hoestdrank die codeine bevat met hoestdrank te mixen, maar soms heb je ook paracetamollen die codeine bevatten.

Nu beschrijft iedereen die ik ken die het heeft gehad als een beetje moe ig, tijd gaat langzaam en lacherig enzo. Beetje hetzelfde als wiet lijkt mij?

Iemand die er meer ervaring mee heeft en me wat dingetjes er over kan uitleggen, bijvoorbeeld waarom is dit zo makkelijk te krijgen terwijl het volgens mij best heftig is?
m
mario1223Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Snowblind zei:
mario1223 zei:
Nu hoor ik de laatste tijd uit steeds meer hoeken een hoop over Codeine, ook wel door de jeugd ''Lean''genoemd. Waarom is dit zo makkelijk te krijgen terwijl het volgens mij best heftig is?
Klik om te vergroten...

Heavy shit als heroïne & methamphamine is toch ook vrij makkelijk in bezit te krijgen?
Je bedoelt toch hopelijk niet de flessen Natterman die je bij diverse drogisten & apothekers kan aanschaffen?
Daar zit maar een kleine dosis codeïne in. Om daar Lean van te maken zul je een doosje codeïnepillen moeten fijnmalen en vervolgens oplossen. Codeïne is legaal enkel op recept verkrijgbaar.
Vind het zelf wel een funny rush geven. Niet zo als wiet maar echt een aangenaam licht opiaatje: Codeïne word in je lichaam in morfine omgezet. :wink:
Klik om te vergroten...

weet je ook een manier hoe je de codeine uit natterman kan scheiden?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."