#1
Neem je iets van medicatie?Thanks voor je reactie! Ik wist inderdaad niet dat mg/kilo zo belangrijk was tot ik op dit forum rond aan het snuffelen was. Heb in principe gewoon mijn vrienden vertrouwd in wat zij op basis van mijn postuur aanraadde qua hoeveelheid. (Degene van wie ik nam neemt drugs wel erg serieus, test altijd alles, dus mssn was het wel in orde maar ik ga het hem vragen).
Omgeving was een 1dags festival, niet 100% mijn vibe qua muziek, wel met 2 vrienden waarmee ik comfortabel ben. Terwijl ik bij het podium stond voelde ik mij eigenlijk vrij "normaal", op een beetje awkwardness na omdat ik duidelijk niet in dezelfde roes zat als iedereen daar (beetje gevoel a la nuchter zijn in de kroeg). Mijn brein voelde een beetje vertraagd? Moeilijk uit te leggen maar alsof denken gewoon wat langzamer ging.
N.a.v. je reactie klinkt het iig alsof ik er niet achter zal komen wat het geweest is, mede ook door de onduidelijke dosis. Het vertraagde brein zou kunnen betekenen te veel, het "normaal" voelen kan juist te weinig indiceren. Mocht ik het ooit nog een keer proberen dan ga ik iig goed op de dosis letten.