#1
@pausy
Er worden geen placebodiazepams gemaakt onder de naam diazepam.
Dit is ook bij wet allang verboden.
Een arts zal dus nooit zomaar ineens je nepdiazepam geven. Als er een placebo aan je word verstrekt. Dan krijg je altijd de informatie mee dat de werkzame stof word afgebouwd en waarom deze word vervangen.
Ik wil niet zeggen dat je geen gelijk hebt over hoe jij het ervaart maar de klachten die jij omschrijft als je gewoon diazepam van de arts/apotheek krijgt hebben imo een dieperliggende oorzaak.
Juist het gebruik van benzodiazepines zelf kunnen klachten geven ,die precies zijn waarom je benzo slikt,denk aan angst en onrust.
Het ophogen door pammen van je buurvrouw zal je niet verder helpen.
Daarnaast is het placebo effect ook echt een effect. Dus zodra we een 'pammetje' pakken voor stress. Dat de stress al minder word zodra je de pam neemt.
Het zou dus ook zo kunnen zijn dat je door je opname het vertrouwen in oa de apotheek en je arts kwijt bent en onbewust dan juist mensen vertrouwt die wel het beste met je voor hebben zoals de buurvrouw.
Want zolang je ze niet kan laten testen in een lab weet je ook niet of je buurvrouw de juiste pillen hebt.
Er worden geen placebodiazepams gemaakt onder de naam diazepam.
Dit is ook bij wet allang verboden.
Een arts zal dus nooit zomaar ineens je nepdiazepam geven. Als er een placebo aan je word verstrekt. Dan krijg je altijd de informatie mee dat de werkzame stof word afgebouwd en waarom deze word vervangen.
Ik wil niet zeggen dat je geen gelijk hebt over hoe jij het ervaart maar de klachten die jij omschrijft als je gewoon diazepam van de arts/apotheek krijgt hebben imo een dieperliggende oorzaak.
Juist het gebruik van benzodiazepines zelf kunnen klachten geven ,die precies zijn waarom je benzo slikt,denk aan angst en onrust.
Het ophogen door pammen van je buurvrouw zal je niet verder helpen.
Daarnaast is het placebo effect ook echt een effect. Dus zodra we een 'pammetje' pakken voor stress. Dat de stress al minder word zodra je de pam neemt.
Het zou dus ook zo kunnen zijn dat je door je opname het vertrouwen in oa de apotheek en je arts kwijt bent en onbewust dan juist mensen vertrouwt die wel het beste met je voor hebben zoals de buurvrouw.
Want zolang je ze niet kan laten testen in een lab weet je ook niet of je buurvrouw de juiste pillen hebt.