#1
Hai ik ben nieuw hier.
ik gebruik al 4,5 jaar 4 x 20 mg langwerkende oxycodon en 8 x 10 mg oxycodon. Nu heb ik een genetische afwijking in me lever zitten. Dat is getest in het Erasmus medisch centrum Rotterdam.
bij mij word het sneller afgebroken in me lichaam dan bij een “ normaal” mens. Ik geef een voorbeeld pil die 12 uur moet werken werkt bij mij na 4,5 uur al niet meer. Daarna kreeg ik fentanyl pleisters maar die moest ik elke dag vervangen en 2 tegelijk opplakken wilde dat werken. En ik kwam 21 kilo aan. Wat niet bevorderlijk was voor me gewrichten. Afgelopen oktober een maagverkleining gehad omdat geen een dieet hielp. Sporten word lastig met de pijn. Ik snap dat de dokters voorzichtig zijn en dat is maar goed ook. Maar bij mij houden ze totaal geen rekening met die lever dna afwijking. Ze hebben me nu op methadon gezet 7 x 5 mg per dag. Ochtend 3 middag 2 avond 2stuks. Nu sterf ik van de pijn. En ik val constant in slaap. Ook al 3 keer in de auto gebeurd. Ik ben nu zelf aan het afbouwen heb mezelf hier een week voor gegeven dan is de dokter terug van vakantie maar ik vang de pijn op met tramadol 50 mg zo’n 10 per dag. Dat gebruikte ik voor de oxy ook plus nog 10 lyrica tabletten. Ik heb chronische pijn vanwege poly artrose en reuma. Bijna geen kraak been meer tussen bepaalde gewichten. Plus carpal tunnel syndrome beide polsen plus fybromyalgie. Wie maakt het ook mee dat je zo tegen word gewerk door je huisarts ? Btw ik ben 12 jaar geleden verslaafd geweest aan coke basen. Dat duurde 2,5 jaar en ben zelfstandig in 1 dag gestopt zonder hulp. Maar dat levert me nog altijd het stigma junkie op. Ik word hier zo boos om. Hellup ik zoek goede raad en of adviezen
Ik ben een mama van een prachtige dochter van net 12 die momenteel de pech heeft Carona te hebben. Ik houd me zo sterk voor haar als mogelijk maar ik ga kapot van de pijn
ik gebruik al 4,5 jaar 4 x 20 mg langwerkende oxycodon en 8 x 10 mg oxycodon. Nu heb ik een genetische afwijking in me lever zitten. Dat is getest in het Erasmus medisch centrum Rotterdam.
bij mij word het sneller afgebroken in me lichaam dan bij een “ normaal” mens. Ik geef een voorbeeld pil die 12 uur moet werken werkt bij mij na 4,5 uur al niet meer. Daarna kreeg ik fentanyl pleisters maar die moest ik elke dag vervangen en 2 tegelijk opplakken wilde dat werken. En ik kwam 21 kilo aan. Wat niet bevorderlijk was voor me gewrichten. Afgelopen oktober een maagverkleining gehad omdat geen een dieet hielp. Sporten word lastig met de pijn. Ik snap dat de dokters voorzichtig zijn en dat is maar goed ook. Maar bij mij houden ze totaal geen rekening met die lever dna afwijking. Ze hebben me nu op methadon gezet 7 x 5 mg per dag. Ochtend 3 middag 2 avond 2stuks. Nu sterf ik van de pijn. En ik val constant in slaap. Ook al 3 keer in de auto gebeurd. Ik ben nu zelf aan het afbouwen heb mezelf hier een week voor gegeven dan is de dokter terug van vakantie maar ik vang de pijn op met tramadol 50 mg zo’n 10 per dag. Dat gebruikte ik voor de oxy ook plus nog 10 lyrica tabletten. Ik heb chronische pijn vanwege poly artrose en reuma. Bijna geen kraak been meer tussen bepaalde gewichten. Plus carpal tunnel syndrome beide polsen plus fybromyalgie. Wie maakt het ook mee dat je zo tegen word gewerk door je huisarts ? Btw ik ben 12 jaar geleden verslaafd geweest aan coke basen. Dat duurde 2,5 jaar en ben zelfstandig in 1 dag gestopt zonder hulp. Maar dat levert me nog altijd het stigma junkie op. Ik word hier zo boos om. Hellup ik zoek goede raad en of adviezen
Ik ben een mama van een prachtige dochter van net 12 die momenteel de pech heeft Carona te hebben. Ik houd me zo sterk voor haar als mogelijk maar ik ga kapot van de pijn