#1
Hoi ik had even een vraagje. Ik gebruik oxazepam omdat ik tegen het plafond vlieg van de paniek en ik slik er nogal wat. Hoe schadelijk is die shit nu echt en hoe kom ik er vanaf? Ik heb al 1000 uren therapie gehad. Zucht. Sorry.
Hoi ik had even een vraagje. Ik gebruik oxazepam omdat ik tegen het plafond vlieg van de paniek en ik slik er nogal wat. Hoe schadelijk is die shit nu echt en hoe kom ik er vanaf? Ik heb al 1000 uren therapie gehad. Zucht. Sorry.
Hoi ik had even een vraagje. Ik gebruik oxazepam omdat ik tegen het plafond vlieg van de paniek en ik slik er nogal wat. Hoe schadelijk is die shit nu echt en hoe kom ik er vanaf? Ik heb al 1000 uren therapie gehad. Zucht. Sorry
Quetiapine is ook een antipsychotica en niet bedoeld voor angsten of paniek. Maar het zal zeer zeker wel werken ja. Boem 16 uur slapen dan 2 uur eten dan ronddwalen als een zombie. Echt coole shit die quetiapine.Ja dat is een benzo verslaving.
Als het niet werkt dan zou je een zwaarder medicijn moeten nemen.
Maar dat moet je huisarts moeten weten.
Dingen zoals 200mg quetiapine kunnen je wel helemaal rustig houden maar dat moet je maar willen het is namelijk heavy spul.
Quetiapine is ook een antipsychotica en niet bedoeld voor angsten of paniek. Maar het zal zeer zeker wel werken ja. Boem 16 uur slapen dan 2 uur eten dan ronddwalen als een zombie. Echt coole shit die quetiapine.
Antipsychotica worden niet aanbevolen voor de behandeling van angststoornissen, vanwege de kans op ernstige bijwerkingen als extrapiramidale stoornissen en metabool syndroom.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."