Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi ik had even een vraagje. Ik gebruik oxazepam omdat ik tegen het plafond vlieg van de paniek en ik slik er nogal wat. Hoe schadelijk is die shit nu echt en hoe kom ik er vanaf? Ik heb al 1000 uren therapie gehad. Zucht. Sorry."