Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is dit in het nederlands

Wat is dit in het nederlands

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spyro zei:
Bundyyyyy
Klik om te vergroten...
hi
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
ricorieks zei:
ja soms denk ik er niet bij na
dan maar ted bundy
Klik om te vergroten...
Bundyyyyy
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
ricorieks zei:
Bekijk bijlage 33825
Is dit zoplicine
Klik om te vergroten...
www.apotheek.nl

Apotheek.nl

Apotheek.nl: informatie over medicijnen en gezondheid.
www.apotheek.nl www.apotheek.nl
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
www.apotheek.nl

Apotheek.nl

Apotheek.nl: informatie over medicijnen en gezondheid.
www.apotheek.nl www.apotheek.nl
Klik om te vergroten...
ja klopt maar kocht het in colombia over de counter herkende de naam wel maar had zolpidem in me hoofd
had ook gare Spaanstalige google.
:grinning: zopiclona
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#5
16398810369421215841870.jpg
Is dit zoplicine
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tof doosje, goed design.

Te gek topic ook, goede titel enzo.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
ricorieks zei:
Bekijk bijlage 33825
Is dit zoplicine
Klik om te vergroten...
Goede gok , hoe kwam je daarzo bij ?
/joking in troll topic
Ps bijna het is : zopiclonScreenshot_20211219-055921_FK.jpg
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oh dit is zopiclone
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tijdloos zei:
Goede gok , hoe kwam je daarzo bij ?
/joking in troll topic
Ps bijna het is : zopiclon
Klik om te vergroten...
Ik Wou clonazepam hier kopen maar dit was de enigste slaapmiddel re koop over de counter
Herkende de naam een beetje
Normaal heb ik valium Tema en alprazolam maar dat was op dus was effe naar de apotheek hier
Maar ik ben Dr al uit voor die paar dagen
En anders gewoon de stims uit zitten hehe
Tnx voor je response

Mvg ricorieks
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#10
Inhoudsopgave zei:
Tof doosje, goed design.

Te gek topic ook, goede titel enzo.
Klik om te vergroten...
ja klopt haha was in het buiteland ,wist niet precies of het wat was ,dacht eerste instantie zolpidem of zoiets en google helpte me niet echt daar met het vinden nvan de werkzame stof
wou het ook niet zomaar slikken ,vandaar dat ik het maar hier vroeg ,was ook niet aals grap bedoelt ofzzo .maar het was wel een beetje rare vraag haha
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
ricorieks zei:
ja klopt haha was in het buiteland ,wist niet precies of het wat was ,dacht eerste instantie zolpidem of zoiets en google helpte me niet echt daar met het vinden nvan de werkzame stof
wou het ook niet zomaar slikken ,vandaar dat ik het maar hier vroeg ,was ook niet aals grap bedoelt ofzzo .maar het was wel een beetje rare vraag haha
Klik om te vergroten...
De naam plus dosering en ervaring was genoeg om deze direct te herkennen.
Snap deels dat het hier en daar zopiclon en soms andere OTC (nog) is verkrijgbaar.
Maar zover mijn kennis reikt zullen hier veranderen in komen.

Vind de Z-benzo's eerder nog verslavende als de 'reguliere ' benzodiazepines vanwege de korte werkzaamheid krijgt men sneller zin in nog 1. Maar daar kom je al in snel problemen als je dit verkeerd afbouwd , en je geen goed taper medicatie kan krijgen zonder voorschrift.
Mijn ervaring is bijvoorbeeld dat diazepam een stuk makkelijker af te bouwen is als zopiclon of zolpidem etc. Die werken max 10 uur met meer (soms erg) negatieve bijwerkingen. Denk aan mensen die wakker worden en hun auto staat elders geparkeerd, of worden wakker en zien dat ze mensen hebben gebeld. En nul ervan kunnen herinneren.
Zo zijn er veel meer ervaringen met zopiclon het meest zover ik gelezen heb in studies.

Maak het niet te bont., en die verschrikkelijke nasmaak van metaal achtig iets bederft het eten bij gebruik van zopiclon.

Careful with that stuff , and best wishes for 2022 👌💫
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tijdloos zei:
De naam plus dosering en ervaring was genoeg om deze direct te herkennen.
Snap deels dat het hier en daar zopiclon en soms andere OTC (nog) is verkrijgbaar.
Maar zover mijn kennis reikt zullen hier veranderen in komen.

Vind de Z-benzo's eerder nog verslavende als de 'reguliere ' benzodiazepines vanwege de korte werkzaamheid krijgt men sneller zin in nog 1. Maar daar kom je al in snel problemen als je dit verkeerd afbouwd , en je geen goed taper medicatie kan krijgen zonder voorschrift.
Mijn ervaring is bijvoorbeeld dat diazepam een stuk makkelijker af te bouwen is als zopiclon of zolpidem etc. Die werken max 10 uur met meer (soms erg) negatieve bijwerkingen. Denk aan mensen die wakker worden en hun auto staat elders geparkeerd, of worden wakker en zien dat ze mensen hebben gebeld. En nul ervan kunnen herinneren.
Zo zijn er veel meer ervaringen met zopiclon het meest zover ik gelezen heb in studies.

Maak het niet te bont., en die verschrikkelijke nasmaak van metaal achtig iets bederft het eten bij gebruik van zopiclon.

Careful with that stuff , and best wishes for 2022 👌💫
Klik om te vergroten...
de metaal smaak haal je weg met een vloeitje eromheen ,volgens mij is het geen benzo tog?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
ricorieks zei:
de metaal smaak haal je weg met een vloeitje eromheen ,volgens mij is het geen benzo tog?
Klik om te vergroten...
De metaal smaak zal als je wakker bent gewoon aanwezig zijn. Het tablet is immers opgelost daat gaat geen vloeitje niet mee helpen. Sommige mensen hebben er minder last van maar is een te groot aantal mensen die er het hele gebruik last van hebben.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tijdloos zei:
De metaal smaak zal als je wakker bent gewoon aanwezig zijn. Het tablet is immers opgelost daat gaat geen vloeitje niet mee helpen. Sommige mensen hebben er minder last van maar is een te groot aantal mensen die er het hele gebruik last van hebben.
Klik om te vergroten...
het hielp voor mij persoonlijk wel met veel water
zeker halve liter
maar goed ben weer terug in nl en de apotheek heeft alles weer langs gebracht
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
ricorieks zei:
het hielp voor mij persoonlijk wel met veel water
zeker halve liter
maar goed ben weer terug in nl en de apotheek heeft alles weer langs gebracht
Klik om te vergroten...
Het water was dan hetgeen wat hielp. Met vloei heb ik ook geprobeerd wat niks hielp zoals te verwachten.
Hoop dat je nu weer je normale medicatie verschaft krijgt 😀
Peace
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tijdloos zei:
Hoop dat je nu weer je normale medicatie verschaft krijgt 😀
Peace
Klik om te vergroten...
verhuis dozen haha
laters
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Weet je zeker dat je je eigen foto als profielfoto wilt? 😱
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Weet je zeker dat je je eigen foto als profielfoto wilt? 😱
Klik om te vergroten...
er is niemand die ik ken die niks over mij weet
maar goed dat je het zegt
had er niet opgelet

effe ander plaatje kiezen
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
ricorieks zei:
er is niemand die ik ken die niks over mij weet
maar goed dat je het zegt
had er niet opgelet

effe ander plaatje kiezen
Klik om te vergroten...
Anoniem is misschien net iets fijner. Je weet maar nooit! 😘
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#20
Spyro zei:
Anoniem is misschien net iets fijner. Je weet maar nooit! 😘
Klik om te vergroten...
ja soms denk ik er niet bij na
dan maar ted bundy

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."