#1
Ik zat op 2x 75 mg. Maar ben er nu vanaf. Jij gebruikt het nog steeds? Wat vreemd om dat te gebruiken voor gebruik ontwenning..... zou zeggen dat je dan methadon krijgt
Ik heb geen bij werkingen van 75 mg .Ik kreeg ooit ook eens lyrica.
Na enkele weken van gebruik kwamen er vreemde bijwerkingen. Ik kreeg 150 mg per dag voorgeschreven.
Ik kon niet meer veilig auto rijden, en ik kon niet goed meer zien.
Ik ben er dan ook heel snel weer mee gestopt, ook al omdat het voor mijn rugpijn totaal niet hielp...
Hey ik gebruik ook pregalabine momenteel op 75 mg per dag . Heb het veel gebruikt het afgelopen jaar i.v.m ghb ontwenning . Ik ben ook veel moe en lig alleen maar op bed. Alleen dit had ik sowieso al door me depressie . Hoelang en wat voor dosis had je met pregalabine ? Het kan op dit moment beiden zijn wat je ervaart, vaak is het moeilijk in te schatten wat nou echt door wat komt . Waarschijnlijk moet je het gewoon even uit zitten en eventueel met de huis arts overleggen.Hoi.
Ik ben sinds een dagen van de pregabeline af. ik heb het geel rustig afgebouwd onder begeleiding van de apotheker. Nu voel ik me al een hele tijd vreselijk belabberd.
Ik heb fibromyalgie dus dat speelt ook zeker mee. Maar ik vraag me richting bah dat wat ik nu voel toch ontwenning van de pregabeline kan zijn. En zo ja, hoe lang dit kan duren.
Ik heb vreselijk pijn bovenop mijn hoofd, hoofdpijn, licht gevoel in mijn hoofd, zo slap als een dweil , kast van hyperventilatie, veel onrust in mijn lijf en mega moe. Ik lig zowat de hele dag in bed en slaap dan ook vaak. Oftewel ik functioneer momenteel niet.
Het is de vraag of het van de pregabeline kan komen of dat je fibromyalgie gewoon heel heftig is nu. Hoewel ik deze klachten niet eerder zo heftig heb gehad.
Ik hoop dat er iemand is die hier Iers van weet.
Ik ben van de week al bij de huisarts geweest maar die zei dat het kwam door mijn hoge spierspanning.
Groetjes Mique
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."