Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi. Ik ben sinds een dagen van de pregabeline af. ik heb het geel rustig afgebouwd onder begeleiding van de apotheker. Nu voel ik me al een hele tijd vreselijk belabberd. Ik heb fibromyalgie dus dat speelt ook zeker mee. Maar ik vraag me richting bah dat wat ik nu voel toch ontwenning van de pregabeline kan zijn. En zo ja, hoe lang dit kan duren. Ik heb vreselijk pijn bovenop mijn hoofd, hoofdpijn, licht gevoel in mijn hoofd, zo slap als een dweil , kast van hyperventilatie, veel onrust in mijn lijf en mega moe. Ik lig zowat de hele dag in bed en slaap dan ook vaak. Oftewel ik functioneer momenteel niet. Het is de vraag of het van de pregabeline kan komen of dat je fibromyalgie gewoon heel heftig is nu. Hoewel ik deze klachten niet eerder zo heftig heb gehad. Ik hoop dat er iemand is die hier Iers van weet. Ik ben van de week al bij de huisarts geweest maar die zei dat het kwam door mijn hoge spierspanning. Groetjes Mique"
"Ik zat op 2x 75 mg. Maar ben er nu vanaf. Jij gebruikt het nog steeds? Wat vreemd om dat te gebruiken voor gebruik ontwenning..... zou zeggen dat je dan methadon krijgt"