#1
Veel succes en plezier alvast met je lange afstand triathlon! Knappe prestatie 😄
Ik zou het niet doen. Benzo's maken je de dag erna suf, hebben impact op je reactiesnelheid en deelnemen aan/in het verkeer is echt geen goed plan.Hallo allen,
Over een week heb ik een lange afstand triathlon. Ik heb hier uiteraard best wat spanning en stress voor en kan maar moelijk de slaap vatten, juist nu ik mijn rust extra hard nodig heb.
Ik overweeg dus om 2 Ã 3 dagen wat diazepam te nemen om even goed bij te slapen. Maar los van sufheid de dag erna en hoge halfwaardetijd kan ik weinig vinden over de combinatie met sporten.
Sowieso zal ik enkel woensdag, donderdag en misschien vrijdag nemen (afhankelijk van hoe ik er op reageer) en uiteraard zeker niet een dag voor de race.
Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?
Ik weet dat diazepam heel zwaar is en snel afhankelijkheid ontwikkelt, vandaar dat ik het ook max 3 dagen achter elkaar ga gebruiken.
Ik zat aan een dosering van 2 of 5 mg te denken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."