Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiazepam en triathlon

Diazepam en triathlon

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#1
Veel succes en plezier alvast met je lange afstand triathlon! Knappe prestatie 😄
P
PsavelerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Top, daar kan ik wat mee, dank!
P
PsavelerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben er braaf vanaf gebleven en heb de race uiteindelijk op 5u slaap weten te volbrengen. Weliswaar in 14u20 met een wandelmarathon van 6,5u ivm knieblessure, maar toch.
Vanwege een heftig incident onlangs voor het eerst oxazepam genomen en ben met die ervaring wel blij dat ik toen niet aan de pammen ben gegaan, dank voor het advies @HappyMind !
P
PsavelerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo allen,

Over een week heb ik een lange afstand triathlon. Ik heb hier uiteraard best wat spanning en stress voor en kan maar moelijk de slaap vatten, juist nu ik mijn rust extra hard nodig heb.
Ik overweeg dus om 2 à 3 dagen wat diazepam te nemen om even goed bij te slapen. Maar los van sufheid de dag erna en hoge halfwaardetijd kan ik weinig vinden over de combinatie met sporten.
Sowieso zal ik enkel woensdag, donderdag en misschien vrijdag nemen (afhankelijk van hoe ik er op reageer) en uiteraard zeker niet een dag voor de race.
Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?
Ik weet dat diazepam heel zwaar is en snel afhankelijkheid ontwikkelt, vandaar dat ik het ook max 3 dagen achter elkaar ga gebruiken.
Ik zat aan een dosering van 2 of 5 mg te denken.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psaveler zei:
Hallo allen,

Over een week heb ik een lange afstand triathlon. Ik heb hier uiteraard best wat spanning en stress voor en kan maar moelijk de slaap vatten, juist nu ik mijn rust extra hard nodig heb.
Ik overweeg dus om 2 à 3 dagen wat diazepam te nemen om even goed bij te slapen. Maar los van sufheid de dag erna en hoge halfwaardetijd kan ik weinig vinden over de combinatie met sporten.
Sowieso zal ik enkel woensdag, donderdag en misschien vrijdag nemen (afhankelijk van hoe ik er op reageer) en uiteraard zeker niet een dag voor de race.
Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?
Ik weet dat diazepam heel zwaar is en snel afhankelijkheid ontwikkelt, vandaar dat ik het ook max 3 dagen achter elkaar ga gebruiken.
Ik zat aan een dosering van 2 of 5 mg te denken.
Klik om te vergroten...
Ik zou het niet doen. Benzo's maken je de dag erna suf, hebben impact op je reactiesnelheid en deelnemen aan/in het verkeer is echt geen goed plan.
+ meerdere dagen achter elkaar benzo's nemen is vragen om problemen.

Daarentegen; het supplement magnesium voor het slapen? Bevordert spierherstel, ontspanning en nog zoveel meer processen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."