#1
Beste Leden,
Hierbij een kort vraagje maar wat waarschijnlijk wel voor iedereen zal verschillen.
Ik heb codeine voorgeschreven gekregen tegen het hoesten. 20mg 3x per dag. Dus uiteindelijk 60mg per dag. Ik zit nu op dag 3 en ik voel me gewoon prima. Maar ik wil nooit maar dan ook nooit de afkicksverschijnselen van een opiaat ervaren. Nu hoor ik bij benzo's dat mensen na flinke dosissen soms na 3/4 dagen al afkicksverschijnselen krijgen. Ik ben al genoeg ziek geweest en heb hier absoluut geen zin in. Ik heb voor nog 3 dagen aan pillen liggen. Als ik me hier gewoon netjes aan hou krijg ik dan geen afkicksverschijnselen?
Hierbij een kort vraagje maar wat waarschijnlijk wel voor iedereen zal verschillen.
Ik heb codeine voorgeschreven gekregen tegen het hoesten. 20mg 3x per dag. Dus uiteindelijk 60mg per dag. Ik zit nu op dag 3 en ik voel me gewoon prima. Maar ik wil nooit maar dan ook nooit de afkicksverschijnselen van een opiaat ervaren. Nu hoor ik bij benzo's dat mensen na flinke dosissen soms na 3/4 dagen al afkicksverschijnselen krijgen. Ik ben al genoeg ziek geweest en heb hier absoluut geen zin in. Ik heb voor nog 3 dagen aan pillen liggen. Als ik me hier gewoon netjes aan hou krijg ik dan geen afkicksverschijnselen?