Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag over drugs test (naar lab)

Vraag over drugs test (naar lab)

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mensen,

Ik heb een vraagje over urine testen, ik weet dat als je bvb morfine hebt gebruikt dat ze dat natuurlijk kunnen zien met urine controle maar kunnen ze ook zien ongeveer hoeveel je hebt gebruikt?

Gelukkig nieuw jaar trouwens :)
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Practuna zei:
Hallo mensen,

Ik heb een vraagje over urine testen, ik weet dat als je bvb morfine hebt gebruikt dat ze dat natuurlijk kunnen zien met urine controle maar kunnen ze ook zien ongeveer hoeveel je hebt gebruikt?

Gelukkig nieuw jaar trouwens :)
Klik om te vergroten...
Maakt toch niet zoveel uit hoeveel je gebruikt zou hebben?
Als het aantoonbaar is dan kan men concluderen dat er opiaten zijn gebruikt in de laatste dagen.
Het blijft begreep ik maar een dag of 2 aantoonbaar.
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had mijn medicatie opgespaard en hele hoge doseringen genomen laatst en ik heb 2 keer per week UC (medicatie is Pregabaline)
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je kan altijd nog je bakker de schuld geven...

www.bnnvara.nl

Te hoog morfinegehalte in maanzaadbroodjes - Joop - BNNVARA

Bakkerijen kopen maanzaad dat niet alleen voor broodjes bestemd is.
www.bnnvara.nl www.bnnvara.nl
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Pregabaline kun je beter gebruiken waar het voor bestemd is lijkt me. Ik verwacht dat je het krijgt om tot rust te komen.
Sterkte!
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op pregabaline wordt niet getest @Practuna Dus volgens mij ben je veilig.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Practuna zei:
Ik had mijn medicatie opgespaard en hele hoge doseringen genomen laatst en ik heb 2 keer per week UC (medicatie is Pregabaline)
Klik om te vergroten...
Ok, maar Pregabaline is geen morphine. Je behoort clean te blijven van opiaten en krijgt Pregabaline om je rustig te houden en bent nu aan het trippen geslagen met Pregabaline?
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee sorry bvb (bijvoorbeeld) morfine bedoelde ik
Ben eigenlijk aan het trippen geslagen met pregabaline na verslaaft te zijn aan allerlij andere shit, na een jaar clean had ik wat zwakke momenten waar ik verschrikkelijk veel trek kreeg, het ging voor de rest heel goed maar er zijn wat dingen waar ik nog steeds soms niet mee kan dealen, laatst kreeg ik medicatie in eigen beheer en had eigenlijk nee moet zeggen. Ik wil alles vertellen aan mijn behandelaar maar ben bang dat ik weg moet van hier waar ik nu woon en ik heb zoveel behaald en heb nog zoveel te behalen hier.

Maar het zijn twee dingen, bang voor de consequenties (weg gestuurd worden is het niet waard) en gewoon een deel van mezelf dat bang is om weer helemaal niets te kunnen gebruiken, dan is dat achterdeurtje gesloten
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja voor angst maar volgensmij doet het niet zoveel en dan zou denk ik wel moeten met 2x150mg (niet dat dat EXTREEM hoog is maar toch)
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Practuna zei:
Ja voor angst maar volgensmij doet het niet zoveel en dan zou denk ik wel moeten met 2x150mg (niet dat dat EXTREEM hoog is maar toch)
Klik om te vergroten...
Tja, ligt eraan. Als je paar dagen overslaat en dan 600 mg slikt, dan schiet het niet op. Dan krijg je alleen maar meer angst lijkt me.
Ik heb periodes van 600 mg (2x 300 mg) gehad en zelfs een paar maanden + 150 mg, oftewel 750 mg per dag.
Het is maar waar je lichaam aan gewend is en toen ik na jaren afbouwen van 25 mg naar 12,5 afbouwde, merkt ik dat ook als een pijnlijke stap. Oftewel 2x 150mg kan veel zijn, maar ook weinig. Maar ga niet klooien met die troep, dat schiet niet op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."