Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMedikinet 10 Mg recreatief

Medikinet 10 Mg recreatief

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
Na wikken en wegen na een aantal weken niks te gebruiken wil ik medikinet 10 Mg recreatief proberen te gebruiken. Laatste keer geen goed gevoel bij gehad. Had er 5 geslikt en 2 gesnoven en had niets anders dan negatieve effecten nerveus en angstig. Wat is de goede dosis voor euforie te ervaren of heeft het geen zin? Dit is een serieuze vraag. Of ik er al dan niet recreatieve meerwaarde kan uithalen. Alvast bedankt voor de eventuele tips
t
tequilavodkaLid

tequilavodka zei:
Na wikken en wegen na een aantal weken niks te gebruiken wil ik medikinet 10 Mg recreatief proberen te gebruiken. Laatste keer geen goed gevoel bij gehad. Had er 5 geslikt en 2 gesnoven en had niets anders dan negatieve effecten nerveus en angstig. Wat is de goede dosis voor euforie te ervaren of heeft het geen zin? Dit is een serieuze vraag. Of ik er al dan niet recreatieve meerwaarde kan uithalen. Alvast bedankt voor de eventuele tips
Klik om te vergroten...
Ik vermoed dat ik niet serieus genomen ga worden maar dan is dat maar zo
H
HappyMindLid
tequilavodka zei:
Ik vermoed dat ik niet serieus genomen ga worden maar dan is dat maar zo
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je je problemen rondom het gebruik/misbruik van drugs vooral zelf serieus moet gaan nemen
t
tequilavodkaLid
Ok idee beland in de prullenbak dan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."