Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWellbutrin kapot bijten effect? Dosis?

Wellbutrin kapot bijten effect? Dosis?

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
Na de medikinet op te snuiven is mij opgevallen dat als ik het slik en mij op iets concentreert het veel beter werkt en dat ik eigenlijk ook geen 3 pillen tegelijk moet opsnuiven want medikinet opsnuiven is zinloos en gewoon verspilling is mij opgevallen. Dus nu die doos leeg is ben ik wellbutrin 150 Mg aan het opsnuiven per 2 stuks een kennis van mij voelde hem daar goed door het te snuiven en euforisch ik echter word er enkel zenuwachtig en angstig van na 5 pillen te snuiven voel ik mij alles behalve top. Nu dacht ik aangezien die medikinet oraal ook veel beter werkt of ik niet eventueel de pil plet 1 of 2 stuks en dan opdrink zou dit een ander effect geven? Want mijn maat voelde hem er echt wel goed bij ik daar in tegen niet! Dus zou het oraal nog eens willen proberen en als dat ook tegenvalt smijt ik alles weg! En ja ik ben op de hoogte van de epileptische aanvallen dat dit middel kan veroorzaken
t
tequilavodkaLid
tequilavodka zei:
Na de medikinet op te snuiven is mij opgevallen dat als ik het slik en mij op iets concentreert het veel beter werkt en dat ik eigenlijk ook geen 3 pillen tegelijk moet opsnuiven want medikinet opsnuiven is zinloos en gewoon verspilling is mij opgevallen. Dus nu die doos leeg is ben ik wellbutrin 150 Mg aan het opsnuiven per 2 stuks een kennis van mij voelde hem daar goed door het te snuiven en euforisch ik echter word er enkel zenuwachtig en angstig van na 5 pillen te snuiven voel ik mij alles behalve top. Nu dacht ik aangezien die medikinet oraal ook veel beter werkt of ik niet eventueel de pil plet 1 of 2 stuks en dan opdrink zou dit een ander effect geven? Want mijn maat voelde hem er echt wel goed bij ik daar in tegen niet! Dus zou het oraal nog eens willen proberen en als dat ook tegenvalt smijt ik alles weg! En ja ik ben op de hoogte van de epileptische aanvallen dat dit middel kan veroorzaken
Klik om te vergroten...
En ja ik zit al op de dubbele max dosis daar ben ik mij bewust van! Bedankt voor de hulp die waarschijnlijk weer gaat tegenvallen en geen enkele vraag word beantwoordt enkel preken geven. Maar goed we zien wel .
_
_shikantazaLid
tequilavodka zei:
En ja ik zit al op de dubbele max dosis daar ben ik mij bewust van! Bedankt voor de hulp die waarschijnlijk weer gaat tegenvallen en geen enkele vraag word beantwoordt enkel preken geven. Maar goed we zien wel .
Klik om te vergroten...
Ik vroeg me al af wat de volgende kansloze junkie actie zou worden. En nu weet ik ‘t!
t
tequilavodkaLid
_shikantaza zei:
Ik vroeg me al af wat de volgende kansloze junkie actie zou worden. En nu weet ik ‘t!
Klik om te vergroten...
Word niet voor niets poor mens coke genoemd?! Mijn laat was er goed mee ik helaas niet
t
tequilavodkaLid
tequilavodka zei:
Word niet voor niets voor mens coke genoemd?! Mijn laat was er goed mee ik helaas niet
Klik om te vergroten...

tequilavodka zei:
Word niet voor niets poor mens coke genoemd?! Mijn laat was er goed mee ik helaas niet
Klik om te vergroten...
Denk dat ik dit product ga laten voor wat het is te veel risico op toevallen.
_
_shikantazaLid
tequilavodka zei:
Klik om te vergroten...
Verstandig 👍
R
Roze OlifantLid
tequilavodka zei:
Klik om te vergroten...

No shit Sherlock.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."