Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycodon

Oxycodon

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
J
JelkowbrowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen ik ben benieuwd naar hoe je oxycodon het beste kan gebruiken k heb zelf thuis een stripje van 5mg oxycodon retard liggen hoe kan je dat het beste gebruiken ? Heb het een paar keer gedaan en werd er heel energiek en vrolijk van is dat normaal?
En wat is een beetje het minimale en maximale,hoelang werkt het weet van de verslavings kansen en dat het niet goed is maar dat is alle drugs toch?
Oh en wat zijn jullie ervaringen?
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je pijn? Anders kun je toch beter cocaïne pakken voor energie of Speed is nog beter dacht ik toch?
J
JelkowbrowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Manu76 zei:
Heb je pijn? Anders kun je toch beter cocaïne pakken voor energie of Speed is nog beter dacht ik toch?
Klik om te vergroten...
Heb nooit meer dan 20mg oxy genomen maar werd er niet moe van en zocht niet naar energie maar juist chill
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Jelkowbrow zei:
Heb nooit meer dan 20mg oxy genomen maar werd er niet moe van en zocht niet naar energie maar juist chill
Klik om te vergroten...
Ok, ja ik heb wel ervaring met Tramadol en is ook een redelijk sterke pijnstiller, maar daar word ik heel chill van en veel beweging zit er dan niet in.
Volgens mij is de hoeveelheid die je neemt, dan wel ongeveer de juiste voor het effect dat je wenst.
Het is een opiaat en wordt veel vergeleken met heroïne, dus wel iets linker dan een jointje, maar dat weet je denk ik wel.
Enjoy.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."