Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTerbinafine oraal + 6apb / mdma

Terbinafine oraal + 6apb / mdma

3 antwoorden
911 weergaven
18-5-2026
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
Volgens de bijsluiter mag dit middel niet gecombineerd worden met SSRI/MAO remmer.

ik twijfel of het kwaad kan dat ik 6apb of mdma neem tijdens de kuur, bij twijfel zal ik de kuur starten na het geplande feest.

wellicht kan iemand hier duidelijkheid scheppen?

@Neo-Shulginist weet jij te adviseren?
_
_shikantazaLid
Hebbenze? zei:
Volgens de bijsluiter mag dit middel niet gecombineerd worden met SSRI/MAO remmer.

ik twijfel of het kwaad kan dat ik 6apb of mdma neem tijdens de kuur, bij twijfel zal ik de kuur starten na het geplande feest.

Klik om te vergroten...
Niet combineren en na einde kuur minimaal 2 weken wachten. Zie https://www.drugsinfoteam.nl/vraag-.../alcohol-3mmc-pep-ghb-mdma-2cb-en-terbinafine
N
Neo-ShulginistLid
Hebbenze? zei:

Klik om te vergroten...
Stop met twijfelen, want er staat dus duidelijk in de bijsluiter dat het gevaarlijk is om het middel te combineren met 6-APB of MDMA.

SSRI staat namelijk voor Selective Serotonine Re-uptake Inhibitor. En zowel 6-APB als MDMA zijn serotonine re-uptake inhibitors.

Het enige verschil is dat 6-APB en MDMA niet selectief werken op serotonine, maar ook nog op andere neurotransmitters zoals dopamine en noradrenaline. Dat maakt de middelen gevaarlijker omdat er meer interacties mogelijk zijn.

Ik moet wel zeggen dat mijn wenkbrauw even omhoog ging bij je standvastigheid dat je 6-APB of MDMA moet gebruiken op het feest. Mij lijkt je gezondheid belangrijker en volgens mij kan je het ook leuk hebben zonder stimulantia. Maarja, die afweging moet je dan maar even zelf maken. Ik weet natuurlijk ook niet hoe ernstig de klachten zijn.
H
Hebbenze?Lid
Neo-Shulginist zei:
Stop met twijfelen, want er staat dus duidelijk in de bijsluiter dat het gevaarlijk is om het middel te combineren met 6-APB of MDMA.

SSRI staat namelijk voor Selective Serotonine Re-uptake Inhibitor. En zowel 6-APB als MDMA zijn serotonine re-uptake inhibitors.

Het enige verschil is dat 6-APB en MDMA niet selectief werken op serotonine, maar ook nog op andere neurotransmitters zoals dopamine en noradrenaline. Dat maakt de middelen gevaarlijker omdat er meer interacties mogelijk zijn.

Ik moet wel zeggen dat mijn wenkbrauw even omhoog ging bij je standvastigheid dat je 6-APB of MDMA moet gebruiken op het feest. Mij lijkt je gezondheid belangrijker en volgens mij kan je het ook leuk hebben zonder stimulantia. Maarja, die afweging moet je dan maar even zelf maken. Ik weet natuurlijk ook niet hoe ernstig de klachten zijn.
Klik om te vergroten...
Ik doe dit enkele keren per jaar, en die kuur kan ik dus starten wanneer ik wil. Dus m’n vermoeden is bevestigd om de anti schimmel ná het feestje te doen. Het is enkel een huidschimmel die niet met gewone crème te bestrijden is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."