Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstrillingen in beeld en misselijkheid

trillingen in beeld en misselijkheid

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
als ik 5 ML G neem word ik eerst 20 minuten helemaal gek , dan ga ik keihard dansen en schreeuwen en springen , daarna word ik suf en een beetje misselijk alsof ik veelste veel gezopen heb.
hoef absoluut niet te kotsen maar het is wel irritant , veel zuchten en puffen enz

en als k een beetje hard ga , knipperd mn beeld de hele tijd en soms lijkt het alsof het licht fftjes uitgaat en soms trilt echt alles door elkaar( altijd maar een seconde of 2)

hebben jullie dat ook?
Q
QocaĆÆneLid
01-01-2024, 00:00
#2
oei! Let je wel een beetje op jezelf konijn? :grin:
Naar spul dat GHB.. mijn mening..
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja hoor , GHB is niet schadelijk en als je teveel neemt ga je gewoon out . no big deal...

maargoed denk dat ik teveel genomen had , neem volgende keer wel 4ml
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb ontdekt dat als ik 4 ml neem ik gewoon erg relax word en niet zo lijp.

allebij wel leuk idd
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja heel erg herkenbaar die symptomen, heel normaal bij het gebruik van GHB, mja daar deed ik het altijd voor, vond dat echt vet om mijn ogen niet meer scherp te kunnen houden, tegenwoordig ben ik iets relaxter wat dat betreft.
A
AzraƫlLid
01-01-2024, 00:00
#6
spacekonijn zei:
ja hoor , GHB is niet schadelijk en als je teveel neemt ga je gewoon out . no big deal...

maargoed denk dat ik teveel genomen had , neem volgende keer wel 4ml
Klik om te vergroten...

no big deal... de buitenwipper ziet je slieren... pakt je mee.. fouilleert je.. vindt fleske flügel... belt flikken... auto onderzocht... huiszoeking...

Nog altijd no big deal?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Azraƫl zei:
spacekonijn zei:
ja hoor , GHB is niet schadelijk en als je teveel neemt ga je gewoon out . no big deal...

maargoed denk dat ik teveel genomen had , neem volgende keer wel 4ml
Klik om te vergroten...

no big deal... de buitenwipper ziet je slieren... pakt je mee.. fouilleert je.. vindt fleske flügel... belt flikken... auto onderzocht... huiszoeking...

Nog altijd no big deal?
Klik om te vergroten...
dan zorg je toch dat je niet teveel neemt als je uit-gaat?

:rolleyes:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Azraƫl zei:
spacekonijn zei:
ja hoor , GHB is niet schadelijk en als je teveel neemt ga je gewoon out . no big deal...

maargoed denk dat ik teveel genomen had , neem volgende keer wel 4ml
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

no big deal... de buitenwipper ziet je slieren... pakt je mee.. fouilleert je.. vindt fleske flügel... belt flikken... auto onderzocht... huiszoeking...

Nog altijd no big deal?[/quote
Hier gooien ze je der uit en doorzoeken ze je niet eens.
Vinden ze het met naar binnen gaan is het inbeslag name en weigering naar binne gaan.
A
AzraƫlLid
01-01-2024, 00:00
#9
In de Belgische clubs zijn ze echt niet zo tolerant tov vloeibare... da's direkt buiten en uwen briel afgeven.. Is gewoon omdat 't zo'n slechte naam krijgt in 't nieuws en omdat je er snel van tegen de vlakte kan gaan..
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik denk omdat het is omdat er zoveel domme mensen alcohol gaan drinken op hun ghb, er heeft zelfs ooit ƩƩn tegen me gezegd:" je moet er op drinken, dan werkt het nog beter !!" ... kzegn jah, mutn

ze zouden moeten standaar op de flugel flesjes stickers hangen met vloeibaren + alcohol = coma ... ? :P
A
AzraƫlLid
01-01-2024, 00:00
#11
mja eigenlijk heeft em wel gelijk :)
A
AzraƫlLid
01-01-2024, 00:00
#12
Makkelijker gezegd dan gedaan voor mij!

't is ni te geloven hoeveel x ik al buitengesmeten ben uit een discotheek van te dutsen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."