Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgestoord efffect van G

gestoord efffect van G

9 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
had gisteravond denk ik zon 10 ml GHB op , rustig verdeeld in porties van ong 3.3 ml per keer....

toen ik thuis kwam ging alles goed ik ging op bed liggen om te slapen , wat gek genoeg ( in tegenstelling tot andere keren GHB waarbij ik perfect slaap altijd ) niet goed lukte.

wat er gebeurde ging als volgt : er kwam steeds een soort piep ( die kwam als ik te veel gedachtes had of plots me ineens iets te binnen schoot ).... het was alsof ik mn gedachtes stil moest houden anders kwam die piep...
die piep werd harder en heel erg schel en leek echt midden in mn hoofd te zijn , lichamelijk voelde het precies identiek aan een lachgas-trip ik zag ook alles in blokjes-vorming.( steeds ongeveer 1 minuutjes daarna voelde ik me weer normaal)

dit heeft zich zeker 10 a 15 keer herhaalt , ik kon me met veel moeite nog ff omdraaien naar mn buik maar ik had mn GHB beneden op tafel ( woonkamer laten staan) maar ik kon echt niet meer naar beneden komen was ook bang dat ik op de trap zon zieke piep zou krijgen en zou neerstorten.
ik ben die nacht wel 10 keer wakker geworden steeds in de veronderstelling dat ik nog helemaal niet geslapen had!.
terwijl ik de vorige keren altijd als een roosje sliep met G op....

ik had vandaag een kater die een beetje op een alcohol kater lijkt , lichamelijk dan.... mn hoofd voelt gewoon goed.

na mn laatste portie G heb ik eerst nog 15 minuten gefietst , wat prima ging dus het was niet alsof het direct na de G kwam het kwam ineens pas later.....

wat kan dit in godsnaam veroorzaakt hebben? iemand enig idee , het was echt best freaky...
ik heb nu weer 4 ML genomen om ff te checken of het aan de G ligt... hoop het niet
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#2
mischien zat je niet helemaal lekker in je vel op de een of andere manier
maar mischien is het handig om je ghb te laten testen voor de zekerheid
had je alcohol op trouwens?
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#3
GHB wordt ook maar gemaakt en misschien was het dit keer geen goede.

Je kan beter het eerste portie wat meer nemen en dan afbouwen. Bij de laatste heb je ook nog 15 minuten gefiest. Misschien door het fietsen ging je hart sneller pompen, waardoor je bloed ging stromen en je lichaam het beter opneemt.

Ik kan ook altijd wel goed slapen naar het gebruik van G, maar ben vaak na 5 uur al waker en erg fit.

Ik heb nog nooit een piep gehoort, maar ergens op het forum schreef iemand geloof ik last te hebben van een suis.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik krijg van alcohol vaak een piep in me oor als er totale stilte is, word ik soms gek van, ik zet me tv ook altijd op 15 minuten slaapstand en dan luister ik naar de tv terwijl ik in slaap val..
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had gisternacht ongeveer precies hetzelfde met XTC :openmouth: Vooral die blokjesvorming, en het niet kunnen slapen, fucking insane allemaal.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ken het wel van xtc een soort van zoem die opkomt en steeds herhaalt , alleen dit keer was het veel harder en vooral een erg schel geluid :confused:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
nogmaals het ging hier niet om een piep in mn oor maar een zwaar schelle piep in mijn hoofd , het leek ook alsof mn hoofd groter en kleiner werd
de G is trouwens prima , daar lag het niet aan :)
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#8
it's all in your heaaad! vind het zowiezo een vage redenering dat het aan de g ligt, want welke stof zorgt nou voor een piep in je hoofd?
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat is een teken dat je al veel te lang gebruikt..

Slapen op likide is vr mij een ramp geworden.. paranoia gedachten, ni kunnen slapen, woelen en de volgende dag zo depressief als een hond..
Vroeger had'k da ni, so get used to it!
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#10
spacekonijn zei:
had gisteravond denk ik zon 10 ml GHB op , rustig verdeeld in porties van ong 3.3 ml per keer....

toen ik thuis kwam ging alles goed ik ging op bed liggen om te slapen , wat gek genoeg ( in tegenstelling tot andere keren GHB waarbij ik perfect slaap altijd ) niet goed lukte.

wat er gebeurde ging als volgt : er kwam steeds een soort piep ( die kwam als ik te veel gedachtes had of plots me ineens iets te binnen schoot ).... het was alsof ik mn gedachtes stil moest houden anders kwam die piep...
die piep werd harder en heel erg schel en leek echt midden in mn hoofd te zijn , lichamelijk voelde het precies identiek aan een lachgas-trip ik zag ook alles in blokjes-vorming.( steeds ongeveer 1 minuutjes daarna voelde ik me weer normaal)

dit heeft zich zeker 10 a 15 keer herhaalt , ik kon me met veel moeite nog ff omdraaien naar mn buik maar ik had mn GHB beneden op tafel ( woonkamer laten staan) maar ik kon echt niet meer naar beneden komen was ook bang dat ik op de trap zon zieke piep zou krijgen en zou neerstorten.
ik ben die nacht wel 10 keer wakker geworden steeds in de veronderstelling dat ik nog helemaal niet geslapen had!.
terwijl ik de vorige keren altijd als een roosje sliep met G op....

ik had vandaag een kater die een beetje op een alcohol kater lijkt , lichamelijk dan.... mn hoofd voelt gewoon goed.

na mn laatste portie G heb ik eerst nog 15 minuten gefietst , wat prima ging dus het was niet alsof het direct na de G kwam het kwam ineens pas later.....

wat kan dit in godsnaam veroorzaakt hebben? iemand enig idee , het was echt best freaky...
ik heb nu weer 4 ML genomen om ff te checken of het aan de G ligt... hoop het niet
Klik om te vergroten...

goeie ghb kan je niet slape tenzei je overdoseert dan ga je diep slape en ineens wakker schiete en nog al wild (agressief) zijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."