#1
Ook dat verschilt per persoon.. sommige mensen hebben minder stimulans nodig dan anderen. ![:grin:]()
Hangt van de tegenspeler af, en ik ga hier niet oordelenLake zei:Ook dat verschilt per persoon.. sommige mensen hebben minder stimulans nodig dan anderen.![]()
Supervlieg zei:I rest my case
ps. dosering is altijd hetzelfde, dacht iets van 10ml ofzo.
Ps dubbeltopic?
Hmja, maar doet t vrijwel nooit. Alleen op van die vage ochtenden als je toch al helemaal naar de klote bent, om nog net ff iets verder naar de klote te gaan. En ik wil niet weten wat er met die spuiten allemaal gedaan is tijdens dit soort ochtendenSperSIZEboon zei:coladopjes zijn zo klote doseren, beter regel je een buisje of een spuitje van de apotheek/ziekenhuis


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."