#1
Wij, man en vrouw gebruien naast de X ook om de 1,5 uur ghb. Elke keer een portie van 3,7 . Nu willen we ook weleens een keer alleen maar GHB gebruiken. Kun je dan met 4,00 0f 4,5 beginnen? En daarna elk uur de helft van je 1e portie nemen?
Met hoeveel teveel ga je eigenlijk out? Gaan we out als we met 5,00 beginnen als we normaal met X 3,7 krijgen.
Sorry, maar ik weet dat niet zo goed, kan er ook nergens info over vinden op het net.
Met hoeveel teveel ga je eigenlijk out? Gaan we out als we met 5,00 beginnen als we normaal met X 3,7 krijgen.
Sorry, maar ik weet dat niet zo goed, kan er ook nergens info over vinden op het net.