Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJuiste dosering GHB of hoe vind je dat uit?

Juiste dosering GHB of hoe vind je dat uit?

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
LekkerDingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wij, man en vrouw gebruien naast de X ook om de 1,5 uur ghb. Elke keer een portie van 3,7 . Nu willen we ook weleens een keer alleen maar GHB gebruiken. Kun je dan met 4,00 0f 4,5 beginnen? En daarna elk uur de helft van je 1e portie nemen?
Met hoeveel teveel ga je eigenlijk out? Gaan we out als we met 5,00 beginnen als we normaal met X 3,7 krijgen.
Sorry, maar ik weet dat niet zo goed, kan er ook nergens info over vinden op het net.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het hangt samen met je lichaamsgewicht, en met hoe puur die GHB is. Daarbij kunnen andere factoren als hoeveel je gegeten/geslapen hebt meespelen, en of je alcohol hebt gedronken (beter niet doen!)

Maar voor mezelf kan ik zeggen, ik ben 58 kilo, en voor mij is 4 ml al wel stevig, maar nog wel te doen. Bij 5 lig ik meestal wel knock, of het moet echt slechte g zijn... Mijn vriend weegt geloof ik 78 ofzo, en die neemt 5, en ligt bij 6 knockie...
L
LekkerDingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wij zijn beide 70 kg, dus 4,5 - 5,00 zou dus kunnen.
En na elk uur aavullen met de helft?
Ohja we drinken dan absoluut geen alkohol.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou met 4 beginnen, gewoon om eens te proberen welk effect dat geeft. Bij G is het ook nier perse zo dat de hoogste dosering die je nog kunt hebben perse het beste effect geeft... Soms is ietsje minder juist relaxter, omdat je anders juist wel erg draaierig wordt. Je kunt de dosering altijd nog wat omhoog schroeven.
Verder zou ik voor mijn gevoel pas na anderhalf uur bijnemen, en dan kun je best voor 3ml gaan. Dit is verder niet wetenschappelijk onderlegt, maar zo werkt het voor mij altijd prima. (als je 5 neemt, dan 4 bijnemen, nooit zoveel als de eerste keer, maar bij de helft is het effect naar mijn mening wat te zwak)
2
200466Lid
01-01-2024, 00:00
#5
TechNora zei:
Ik zou met 4 beginnen, gewoon om eens te proberen welk effect dat geeft. Bij G is het ook nier perse zo dat de hoogste dosering die je nog kunt hebben perse het beste effect geeft... Soms is ietsje minder juist relaxter, omdat je anders juist wel erg draaierig wordt. Je kunt de dosering altijd nog wat omhoog schroeven.
Verder zou ik voor mijn gevoel pas na anderhalf uur bijnemen, en dan kun je best voor 3ml gaan. Dit is verder niet wetenschappelijk onderlegt, maar zo werkt het voor mij altijd prima. (als je 5 neemt, dan 4 bijnemen, nooit zoveel als de eerste keer, maar bij de helft is het effect naar mijn mening wat te zwak)
Klik om te vergroten...

I agree...
L
LekkerDingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Thnx zover.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."