Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsben ik nou verslaafd?

ben ik nou verslaafd?

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yo noelie wat verwacht je nou dat mensen gaan doen? je geeft nauwelijks informatie dus tuurlijk krijg je terrecht BS antwoorden.

Maar als jij twijfeld of je goed bezig bent ben je sowieso fout bezig dat kan ik je wel vertellen!

Adreno
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb weer een week flink aan de ghb gehangen? maar ben ik nou verslaafd, ik heb t twee keer meegemaakt, wat denken jullie
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deranged zei:
Ja.
Klik om te vergroten...
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#4
waarom denk je
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Daarom.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb je van te voren bewust gedacht "ik ga nu eens een weekje aan de ghb" of was het eigenlijk niet de bedoeling een hele week door te gaan ?

Als het niet de bedoeling was, dan is de drug dus sterker dan jij.

verslaafd is verder een moeilijk begrip waarbij iedereen verschillende definities erop nahoud, laat dat begrip dus gewoon lekker varen en zorg dat je je drugsgebruik onder contole hebt ipv dat de drug jou onder controle heeft.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Adrenochroom zei:
Maar als jij twijfeld of je goed bezig bent ben je sowieso fout bezig dat kan ik je wel vertellen!
Klik om te vergroten...

yup, ik zie hier steeds meer topics 'ben ik verslaafd' met zo weinig mogelijk uitleg dat mensen nee zeggen, zodat de topicstarter zich weer beter voelt

NEWSFLASH: als je een topic moet maken om aan andere mensen te vragen of je verslaafd bent is dit 99% van de gevallen ook zo!
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#9
nee was zeker niet de bedoeling, is gewoon uit de hand gelopen
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#10
noeli zei:
nee was zeker niet de bedoeling, is gewoon uit de hand gelopen
Klik om te vergroten...
wel, doe het een maand es niet
als je vindt dat wat ik nu zeg complete onzin is, of als je in die maand echt ghb wilt kunt je best gewoon vaarwel zeggen aan de G, want voor je het weet wordt je 3x in de nacht wakker voor een hit om zelfs maar te kunnen slapen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."