een tijdje geleden werd ik goed waus van wat G
nu na een tijdje redelijk wat gebruik voel ik me nog wel relax maar ik
moet egt veel meer gebruiken en voel me alleen klein beetje vrolijker en geiler:P
kan het liggen aan de soort g?
hij is wel behoorlijk dik maar hij werkt ook maar heel kort enzo.
ook krijg ik van deze een kater
(of is het zo dat je hoe langer je g doet hoe groter de kater word?)
kan niet slapen na wat g en volgende dag super depressief en een raar gevoel op mijn tong en binnenkant van mijn mond.
ook lijkt het de dagen erna wel of mijn gezicht heel strak staat ofzo.
ook als ik nu op een gegeven moment bijneem heeft het gewoon geen goed effect meer.
word alleen moe en wat wazig maar niet dat goede gevoel meer.
kan dit dus liggen aan de G? (komt wel van dezelfde dealer )
of ligt het aan mij (bijvoorbeeld tolerantie?)
en wat moet ik doen of hoelang moet ik wachten om dit weg te krijgen
#3
Slechte ghb, als ik jouw was zou ik die niet langer meer nemen.
#4
oke,
wat zou er mis kunnen zijn.
hij ziet is behoorlijk dik en gewoon helder.
hij brand niet als ik em op mn tong leg.
maar als ik 2 dage doorknal (ik neem altijd puur uit buisjes)
heb ik wel een pijnlijke tong na afloop.
en kword na afloop egt niet goed (beetje para)
#5
Flugeltje zei:
Slechte ghb, als ik jouw was zou ik die niet langer meer nemen.