Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfkicken GHB

Afkicken GHB

22 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je kunt bizarre dingen zien die er niet zijn, krankzinnige vervormingen en in je ogen zitten ook microbloedvaatjes waar je steekjes in kunt krijgen.

Mijn tips: Haal VEEL GHB in huis om aan je afkick programma te beginnen. Want als je onverhoops zonder G zit en MOET hebben ben je zuur.

Als je nerveus wordt en lichamelijke en geestelijke onrust begint te voelen neem je dusdanige hoeveelheid dat je geestelijk het G effect niet voelt maar wel de lichamelijke afkicks wegneemt.

Als jij nu 5 ml per 2 uur neemt, zal je om te beginnen rond de 3,5 ml moeten nemen. FREQUENTIE maakt echt niet uit, het gaat erom dat je telkens een dusdanige hoeveelheid neemt die de afkicks dempt en geestelijk geen of nauwelijks effect heeft. Mocht je toch af en toe een misser er tussen hebben, doorgaan! Het zal alleen ietjes langer duren allemaal.

Om het half uur bij wijze van 1 ml is nòg efficienter dan grotere tussenpauzes. Om de 3 dagen ongeveer kun je de dosis ietjes afschroeven. Bijv. 0.75 ml per half uur. Of 3 ml per 2 uur. Het zal ongeveer 3 weken duren tot je zonder G door het leven kunt.

Wees in het uiterste niet bang om hulp in te schakelen, want G is ongelofelijk hardnekkig en je hele dagelijkse bestaan moet stipte planning hebben.

Wat betreft de nacht, ik raad zelf geen slaapmiddelen aan maar helaas, is het efficientste accepteren dat je om de twee uur tijdens je nachtrust moet ontbreken om je afkickproces voor te zetten.

Mocht je toch een arts, verslavingsarts, specialist inschakelen die je benzo's aanraad, pas dan super op met G want teveel nemen terwijl je op benzo's zit kan fataal worden.

Het allerbelangrijkste is dat je G niet meer voor je plezier moet gebruiken en het geestelijke effect, je gebruikt G om ervan af te komen.

Als ik je een hart onder de riem mag steken, heb m'n maatschappelijke bestaan voortgezet en in alle stiekemheid m'n afkickproces gevolg (gebruikte zelf 25 ml GBL op een dag, 12 dosissen). Op m'n werk stiekem naar de wc om mezelf te doseren. Effe niet uit of leuke dingen doen en thuis blijven bij de fles G.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Veel (gezond) vreten en veel slapen. Vet sport je er zo weer vanaf! Zo doe ik het iig..
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#3
^ Duurinspanningen kunnen idd het afkicksproces fors versnellen. Zolang je je hartslag zo tussen de 130 a 140 slapen p/m houdt heb je in die tijd zeer weinig G nodig omdat je hart en bloedsomloop er op dat moment niet van afhankelijk is. Ook gaat je stofwisseling omhoog waardoor het hele proces versneld gaat. Cortisol wordt beter gereguleerd en slaapimpulsen ook wat.

Verder zorgen koolydraten ervoor dat de concentratie G in het bloed minder wordt en sneller wordt afgebroken, maar je zult WEL sneller en meer G nodig hebben. Niet echt aan te raden dus om veel koolydraten te nemen, want op een volle maag moeten nemen is niet fijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."