#1
Je kunt bizarre dingen zien die er niet zijn, krankzinnige vervormingen en in je ogen zitten ook microbloedvaatjes waar je steekjes in kunt krijgen.
Mijn tips: Haal VEEL GHB in huis om aan je afkick programma te beginnen. Want als je onverhoops zonder G zit en MOET hebben ben je zuur.
Als je nerveus wordt en lichamelijke en geestelijke onrust begint te voelen neem je dusdanige hoeveelheid dat je geestelijk het G effect niet voelt maar wel de lichamelijke afkicks wegneemt.
Als jij nu 5 ml per 2 uur neemt, zal je om te beginnen rond de 3,5 ml moeten nemen. FREQUENTIE maakt echt niet uit, het gaat erom dat je telkens een dusdanige hoeveelheid neemt die de afkicks dempt en geestelijk geen of nauwelijks effect heeft. Mocht je toch af en toe een misser er tussen hebben, doorgaan! Het zal alleen ietjes langer duren allemaal.
Om het half uur bij wijze van 1 ml is nòg efficienter dan grotere tussenpauzes. Om de 3 dagen ongeveer kun je de dosis ietjes afschroeven. Bijv. 0.75 ml per half uur. Of 3 ml per 2 uur. Het zal ongeveer 3 weken duren tot je zonder G door het leven kunt.
Wees in het uiterste niet bang om hulp in te schakelen, want G is ongelofelijk hardnekkig en je hele dagelijkse bestaan moet stipte planning hebben.
Wat betreft de nacht, ik raad zelf geen slaapmiddelen aan maar helaas, is het efficientste accepteren dat je om de twee uur tijdens je nachtrust moet ontbreken om je afkickproces voor te zetten.
Mocht je toch een arts, verslavingsarts, specialist inschakelen die je benzo's aanraad, pas dan super op met G want teveel nemen terwijl je op benzo's zit kan fataal worden.
Het allerbelangrijkste is dat je G niet meer voor je plezier moet gebruiken en het geestelijke effect, je gebruikt G om ervan af te komen.
Als ik je een hart onder de riem mag steken, heb m'n maatschappelijke bestaan voortgezet en in alle stiekemheid m'n afkickproces gevolg (gebruikte zelf 25 ml GBL op een dag, 12 dosissen). Op m'n werk stiekem naar de wc om mezelf te doseren. Effe niet uit of leuke dingen doen en thuis blijven bij de fles G.
Mijn tips: Haal VEEL GHB in huis om aan je afkick programma te beginnen. Want als je onverhoops zonder G zit en MOET hebben ben je zuur.
Als je nerveus wordt en lichamelijke en geestelijke onrust begint te voelen neem je dusdanige hoeveelheid dat je geestelijk het G effect niet voelt maar wel de lichamelijke afkicks wegneemt.
Als jij nu 5 ml per 2 uur neemt, zal je om te beginnen rond de 3,5 ml moeten nemen. FREQUENTIE maakt echt niet uit, het gaat erom dat je telkens een dusdanige hoeveelheid neemt die de afkicks dempt en geestelijk geen of nauwelijks effect heeft. Mocht je toch af en toe een misser er tussen hebben, doorgaan! Het zal alleen ietjes langer duren allemaal.
Om het half uur bij wijze van 1 ml is nòg efficienter dan grotere tussenpauzes. Om de 3 dagen ongeveer kun je de dosis ietjes afschroeven. Bijv. 0.75 ml per half uur. Of 3 ml per 2 uur. Het zal ongeveer 3 weken duren tot je zonder G door het leven kunt.
Wees in het uiterste niet bang om hulp in te schakelen, want G is ongelofelijk hardnekkig en je hele dagelijkse bestaan moet stipte planning hebben.
Wat betreft de nacht, ik raad zelf geen slaapmiddelen aan maar helaas, is het efficientste accepteren dat je om de twee uur tijdens je nachtrust moet ontbreken om je afkickproces voor te zetten.
Mocht je toch een arts, verslavingsarts, specialist inschakelen die je benzo's aanraad, pas dan super op met G want teveel nemen terwijl je op benzo's zit kan fataal worden.
Het allerbelangrijkste is dat je G niet meer voor je plezier moet gebruiken en het geestelijke effect, je gebruikt G om ervan af te komen.
Als ik je een hart onder de riem mag steken, heb m'n maatschappelijke bestaan voortgezet en in alle stiekemheid m'n afkickproces gevolg (gebruikte zelf 25 ml GBL op een dag, 12 dosissen). Op m'n werk stiekem naar de wc om mezelf te doseren. Effe niet uit of leuke dingen doen en thuis blijven bij de fles G.