Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"space scientist zei: praat gewoon ff met de dokter, geen probleem voor hem en hij heeft een zwijgplicht en dus is je geheim veilig Klik om te vergroten... ja weet je wat die zei, laat je maar opnemen bij parnassia, om daar af te kicken omdat het zo gevaarlijk is volgens hem, ik heb gehoord dat je ook kan afkicken mbv van diazepam, maar die wilde hij niet voor schrijven omdat parnassia had gezegd dat dat gevaarlijk is of zo"
"troebadoer zei: Hmm, ik zou het niet zo gauw weten, kzou zeggen gewoon veel slapen, afleiding zoeken, jointje roken, en vooral al je spul uit huis en nummers wissen van dealers of mensen waar je het krijgt. Desnoods vragen of een bekende bij je komt slapen voor extra afleiding... Klik om te vergroten... ik heb de meeste dealers en gebruikers al uit mn leven verbannen, ik heb enkel nog een adres om GHB te halen. Ik ben al 4 x eerder afgekickt, maar had toen of geen werk of ik kon vrij krijgen, zodat ik n aantal dagen kon afbouwen, om vervolgens te stoppen, dan is het minder heftig. Maar ik het bij mn baas nu al zodanig steeds af laten weten, dat ik nu eerst mezelf moet bewijzen en dus gewoon altijd aanwezig moet zijn. En mn lichaam gaat het op deze manier niet lang meer trekken."
"TechNora zei: Laat iedereen opzouten, ga naar de supermarkt, koop enorm veel lekker eten, huur een stapel dvd's, ga in je bed liggen, doe de deur op slot, trek de gordijnen dicht. Bel iedereen op dat je erg ziek bent. Kick af... en dan denk je weer verder. En voor het afkicken: lees het ghb forum, staat veel informatie op. Ik weet er weinig van, alleen dat je nietde frequentie moet verlagen, maar de hoeveelheid. Klik om te vergroten... ik kan het bij mn baas echt niet maken om me ziek te melden, die pikt helemaal niks meer van mij"
"Hallo, Ik heb een probleem, ik ben nu 6 weken verslaafd aan GHB, neem om de 2 uur een dosis van 5 ML, heb op deze forums allerlei tips gelezen hoe te stoppen met GHB, ik slaap al weken bar weinig, en loop dus op mn laatste endje. Wel werk ik 5 ochtendjes per week, en voetbal ik elke zondag. Ik heb het bij mn werkgever in het verleden een beetje verpest, en heb pas mn laatste kans gekregen, waardoor ik dus niet ziek kan melden om af te kicken. Ook bij mn voetbal maatjes kan ik me ook niet meer ziek melden. Ik wilde afgelopen weekend afkicken, mbv van alcohol als rekmiddel, maar omdat ik niet goed tegen drank kan en al 2 nachten niet geslapen had, ben ik dus ziek geworden van de drank, kon gister (zaterdag) eind vd middag ook geen hap meer door mn strot krijgen, en kon ook geen slok wodka meer hebben. Begon hierna weer hevig te beven en werd zwaar paranoïde. Ik zag de muren op me afkomen, en heb dus weer naar de GHB gegrepen. Totaal gefrustreerd kwam ik vanmorgen mn bed weer uit. Ik had me al afgemeld voor de voetbal vandaag, waar ik dus zometeen maar als nog naar toe ga. Komende week zit ik met een verhuizing, en zal mn verslaving voor familie en vrienden goed moeten kunnen verbergen. Ik ben ten einde raad, en weet dus niet hoe ik op een normale manier met spoed van die GHB afkom. Ik werk steeds van dinsdag t/m zaterdag ochtendjes en wilde dus dit weekend, na mn werk zaterdag ochtend stoppen, zondag niet voetballen, en maandag dus vrij. Hoe kan ik dit op n normale rustige manier voor elkaar krijgen zonder teveel te moeten drinken. Afbouwen heb ik dus ook al geprobeerd, maar als ik me ergens niet op mn gemak voel lukt het dus niet om kleinere doseringen te nemen. Ik hoop dat mensen mij kunnen helpen met wat tips. Vertel me dus aub niet dat ik me eigen op moet laten nemen, want daar sta ik niet achter, en kan dit niet verantwoorden naar mn werk en familie. Alvast bedankt"
"space scientist zei: niet zo stoppen, het kan namelijk ook heel gevaarlijk zijn. hoeveelheid verminderen en frequentie het zelfde houden, cold turkey kan dodelijk zijn. Diazepam (valium) helpt hier niet tegen, dit is de enigste manier Klik om te vergroten... en is hoeveel tijdsbestek kan ik dat doen ? ik heb overigens geen doseer spuit, ik doe het altijd afmeten in een cola dop. neem nu steeds 1 volle dop per 2 uur. Kan ik dan bijvoorbeeld morgen per 2 uur 3/4 dop nemen en een dag later al 1/2 dop nemen per 2 uur?"
"space scientist zei: haal gewoon ff een doseerspuitje, kost geen drol. je kan dan afbouwen van 5ml naar 4 ml en dat zo'n 3 dagen aanhouden. En zo door gaan. Merk je dat eht te snel gaat dan verminder je wat minder snel (je merkt zelf wel of je te sel verminderd, of dat je gewoon meer wil voor het effect. blijf eerlijk tegen je zelf ) Klik om te vergroten... nee het gaat me niet meer om het effect .... dat merk je alleen bij het begin ... daarna zit je gevangen in de cirkel van de GHB .... ik merk het nu alleen als de GHB uitwerkt, word je nerveus, verder ben ik het gewoon spuugzat"