#1
Bij het maken van een hoeveelheid waarbij ik 50 ml. gbl gebruikte heb ik nog eens de helft (25 ml.) moeten toevoegen om aan een perfecte ph waarde van 7 te komen.... Is dat normaal?
alles is mooi uitgereageerd, is een mooie stroperige vloeistof en de ph is gemeten met een betrouwbare geijkte ph meter en niet met strips.d
Naoh is van het kruidvat en de gbl van gobol
Ik durf m'n brouwseltje niet meer gebruiken omdat ik geweldig veel steken kreeg in m'n borst ter hoogte van m'n hart... weet niet of het daaraan ligt maar ben wel een beetje bang geworden.
drink nu enkel gbl maar mijn maag begint langzaam fucktup te geraken.
alles is mooi uitgereageerd, is een mooie stroperige vloeistof en de ph is gemeten met een betrouwbare geijkte ph meter en niet met strips.d
Naoh is van het kruidvat en de gbl van gobol
Ik durf m'n brouwseltje niet meer gebruiken omdat ik geweldig veel steken kreeg in m'n borst ter hoogte van m'n hart... weet niet of het daaraan ligt maar ben wel een beetje bang geworden.
drink nu enkel gbl maar mijn maag begint langzaam fucktup te geraken.