je krijgt iig wel gbl binnen via de luchtwegen verder weet ik niet wat die Naoh damp doet ?
#2
Hoi,
Swim heeft lekkere toverdrank GHB zitten maken. Tijdens de bereiding komt er een behoorlijke lucht/geur/damp van de drank af. Omdat Swim er toch half met zijn neus boven staat omdat hij de boel goed moet roeren, schudden en allerlei toverspreuken moet uitspreken krijgt hij waarschijnlijk best wel wat dampen binnen. Is dit schadelijk? En in welke mate?
#3
zou als ik jou was de afzuiging op standje hoog zetten, en een raam open. Krijg altijd hoofdpijn als ik teveel in de damp hang.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.