#1
Je hebt t ook niet erg handig aangepakt he.
Eerst een paar druppels - toen had je te weinig
Een heel flesje GHB - teveel.
Je moet het afmeten met een spuitje. 3 tot 5 ml voor een eerste keer en pas bijpakken als je na 3 kwartier tot een uur niets voelt, niet eerder. En dan niet nog eens een volle dosis pakken maar 1/2 ml erbij.
Eerst een paar druppels - toen had je te weinig
Een heel flesje GHB - teveel.
Je moet het afmeten met een spuitje. 3 tot 5 ml voor een eerste keer en pas bijpakken als je na 3 kwartier tot een uur niets voelt, niet eerder. En dan niet nog eens een volle dosis pakken maar 1/2 ml erbij.
