Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCertificaat GBL

Certificaat GBL

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
bump
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het lood is niet in procenten, maar in parts-per-million aangegeven.
Er zit dus maar 0,00003% lood in, wat veels te klein is om schadelijk te zijn.
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#3
0,03 ppm is hardstikke weinig. Er zijn zat soorten voedingsmiddelen, groenten dan voornamelijk, die een stuk hogere loodconcentratie bevatten. Planten nemen dat namelijk op uit de grond, en lood is er zat aanwezig in de natuur. Vooral vanwege de toevoeging van lood aan benzine wat ze vele jaren lang gedaan hebben. Tegenwoordig is er enkel nog maar loodvrije benzine, maar lood breekt in het milieu niet tot nauwelijks af dus dat is nog in hoge concentraties aanwezig.

Het certificaat ziet er zeker goed uit qua zuiverheid.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn gbl-verkoper heeft mij een certificaat meegestuurd van de gbl, na aanvraag,

Dit zijn de results:
GBL 99,98 %
1,4 Butanediol 0,006 %
Water wt.-% 0,01
Colour ALPHA 8
Butyric Acid wt.- % 0,01
Cl- wt.-ppm 0,2
SO42- wt.-ppm 0,2
NO2- wt.-ppm 0,4
Fe wt.-ppm 0,02
Pb wt.-ppm 0,03
Na wt.-ppm 0,1
K wt.-ppm 0,15

Denk dat dit er zeer goed uitziet. Iemand verstand ervan of dit dan redelijk onschadelijke gbl is? Maak me alleen beetje zorgen over het lood dat erin zit. Iemand verstand ervan of dit een grote hoeveelheid is?

Greets

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."