Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnou de afkickperiode is begonnen!!

nou de afkickperiode is begonnen!!

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hoop het voor je.
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nu na alweer 5 maand 24/7 te hebben gebruikt en er echt niet meer tegen kan vanwege lichamelijke en geestelijke problemen. Heb ik gisteren de knoop doorgehakt. Ik heb mn laatste halve liter gea door de plee gespoeld en alleen 20 ml bewaard om af te bouwen.
Vandaag is dag 1. Ik werd al ziek wakker ondanks dat ik vanacht 40 mg temazepam, 4 mg etizolam en 25 mg oxazepam had genomen om een btje te kunnen slapen.
Dit is redelijk gelukt dus voel me wel fit! Alleen dus ontwenningsverschijnselen van de gea. Vanmorgen bij het opstaan dus 5 ml ghb genomen. Dat is driekwart van de dosis die ik normaal neem als ik opsta. En 1 mg etizolam genomen. Moet zeggen dat ik me redelijk goed voel nu dit werkt. Ik ga proberen vandaag nog maar 2x 5 ml bij te nemen in zolang mogelijke tussenpauses. En probeer verder nog met 4x 1mg etizolam te doen vandaag. Nou ik hou jullie op de hoogte! Tenminste het leek me wel leuk om mijn afkickschema hier bij te houden, misschien dat een andere verslaafde er ook wat aan kan hebben. Misschien voel ik me straks wel zwaar klote en kan iemand me hier advies geven. De afkick is igg van start! Ben benieuwd hoe het zal gaan!
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Woow woow woow. Dit is bestwel dom. En dat is zacht uitgedrukt. Wil je een ghb verslaving afbouwen met 20 mililiter? twerijl je dat normaal per dag neemt? Ik zou maar alvast een ambulance bellen.
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ow vergeten te zeggen ik heb ook nog 100 ml gbl thuis dus denk dat ikk het daarmee moet kunnen doen.
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#5
pfff alweer ziek! Nu geen ghb genomen maar 5 mg etizolam en 50 mg oxazepam.
Tussendoor ook ff 30 mg oxy gesnoven
hoop dat ik mn snel beter voel
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#6
update: nu weer ziek geworden en 4 ml ghb en 2 mg etizolam ingenomen. Het zieke gevoel is weer weg voor een paar uurtjes.

Ik hoop idd dat ik genoeg heb om af te bouwen. Heb gister met mn stomme kop alles door de wc gespoelt omdat ik echt gek werd van de ghb en telkens maar blijf bijnemen en er anders nooit vanaf kom. Krijg het de laatste tijd vaak heel benauwd van ghb. Iets wat ik eerder nooit had.

En wat ik ook heb ervaren is dat ik eerder zo 2 maand elke dag de hele dag door kon gebruiken zonder afkickverschijnselen te krijgen. En het maakt dan niet uit hoelang je stopt maar telkens als je weer begint komen de afkickverschijnselen eerder. Zo is het nu zo dat ik al ziek word als ik een week elke dag heb gebruikt. Your body remembers! be warned!

Kutspul ik haat ghb.

Mocht ik toch niet genoeg hebben en door mn spul heenben en me alsnog heel ziek blijf voelen bel ik idd gewoon de huisarts. Hij weet van mn situatie dus...
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Toldya. Consulteer nou maar snel de apothekerspost, met wat je nu hebt kom je de nacht niet eens door.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Paperplane. zei:
Toldya. Consulteer nou maar snel de apothekerspost, met wat je nu hebt kom je de nacht niet eens door.
Klik om te vergroten...

Idemdito, vind het een moedige stap van je dat je er een punt achter zet. Maar klinkt inderdaad alsof je wat anders nodig hebt/meer of andere hoeveelheden. Hopelijk lukt het slapen goed/genoeg! En veel succes, sterkte!
Aarzel niet om naar de huisartsenpost te gaan als het niet gaat!
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#9
hmm ok bedankt voor de tip! Ik had ff geen internet dus kon niet posten...
het is helaas niet gelukt zit weer op mn oude patroon het lukt me niet om de cirkel te doorbreken.
Heb al contact met de verslavingszorg... maar zit nu echt met een probleem!!
Ik moet 25 januari nog een straf uitzitten van 8 maand.
Wat moet ik nu in godsnaam doen. Ik ga kijken of ze van de verslavingszorg iets voor me kunnen
betekenen. de 25e is aanstaande maandag al en ik ben zo verslaafd als de tyfus...
dit is echt een probleem
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#10
las ik laatst niet iets over cellen voor ghbverslaafden?

even googlen....

http://www.bredavandaag.nl/nieuws/46265 ... -voorkomen

http://www.startpunthulpverlening.nl/ni ... elijk.aspx

ik zou het maar even aangeven als ik jou was, dat je een ghbverslaving hebt en dat je nu moet zitten, voor iedereen beter lijkt me.

sterkte!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."