#1
Heb maar even een nieuwe topic aangemaakt, want sinds een paar dagen werkt mijn dagelijks gebruik van GHB nu werkelijk tegen me!
Gebruik het nu alweer ruim 2 maanden, waarvan de laatste weken 4 ml om de 2 uur. Had eerst s'nachts geen problemen met slapen en andere nare ontwenningsverschijnselen omdat ik ook al jaren temazepam gebruik. Maar sinds een week heb ik s'nachts een paar keer heftige paniekaanvallen gehad met hartkloppingen, dat ik echt dacht dat ik dood zou gaan!
Moest bijna 112 bellen, maar dat durfde ik niet. Als ik dan gauw weer een shotje nam, duurde het nog ruim een half uur voordat de paniekaanval met hartkloppingen weer over was. Heb inmiddels mijn huisarts gebeld, maar die kon mij alleen maar doorverwijzen naar de Brijder kliniek. En ben daar nu op een wachtlijst gezet!
Ik wil er nu echt vanaf! Deze paniekaanvallen en afhankelijkheid halen de lol er wel vanaf! Heb gesproken met een verslavingsarts en die heeft me aangeraden om eerst te beginnen met de doseringen te verlagen naar 3 ml en dan een week daarna naar 2 ml of 2,5 ml en dan zo stapje voor stapje af te bouwen. Voor s'nachts heb ik zelf gevonden en gelezen, dat een paar glazen rode wijn wel helpt (in combinatie met temazepam). Dit moet dan wel ruim 6 uur werken zonder nare afkickverschijnselen. Ik hoop dat ik er zo vanaf kom.... 
Gebruik het nu alweer ruim 2 maanden, waarvan de laatste weken 4 ml om de 2 uur. Had eerst s'nachts geen problemen met slapen en andere nare ontwenningsverschijnselen omdat ik ook al jaren temazepam gebruik. Maar sinds een week heb ik s'nachts een paar keer heftige paniekaanvallen gehad met hartkloppingen, dat ik echt dacht dat ik dood zou gaan!
Moest bijna 112 bellen, maar dat durfde ik niet. Als ik dan gauw weer een shotje nam, duurde het nog ruim een half uur voordat de paniekaanval met hartkloppingen weer over was. Heb inmiddels mijn huisarts gebeld, maar die kon mij alleen maar doorverwijzen naar de Brijder kliniek. En ben daar nu op een wachtlijst gezet!

Het zit hem ook in de stress, ben ik wel achter nu. Als je je druk gaat maken, versterk je alleen maar de hartkloppingen en kom je in een vicueuze cirkel. Met 8,5 uur zonder GHB heb ik toch al weer heel wat bereikt.