Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHELP: heb paniekaanvallen met hartkloppingen!

HELP: heb paniekaanvallen met hartkloppingen!

7 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
CamielLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb maar even een nieuwe topic aangemaakt, want sinds een paar dagen werkt mijn dagelijks gebruik van GHB nu werkelijk tegen me! :angry:
Gebruik het nu alweer ruim 2 maanden, waarvan de laatste weken 4 ml om de 2 uur. Had eerst s'nachts geen problemen met slapen en andere nare ontwenningsverschijnselen omdat ik ook al jaren temazepam gebruik. Maar sinds een week heb ik s'nachts een paar keer heftige paniekaanvallen gehad met hartkloppingen, dat ik echt dacht dat ik dood zou gaan! :openmouth:
Moest bijna 112 bellen, maar dat durfde ik niet. Als ik dan gauw weer een shotje nam, duurde het nog ruim een half uur voordat de paniekaanval met hartkloppingen weer over was. Heb inmiddels mijn huisarts gebeld, maar die kon mij alleen maar doorverwijzen naar de Brijder kliniek. En ben daar nu op een wachtlijst gezet! :( Ik wil er nu echt vanaf! Deze paniekaanvallen en afhankelijkheid halen de lol er wel vanaf! Heb gesproken met een verslavingsarts en die heeft me aangeraden om eerst te beginnen met de doseringen te verlagen naar 3 ml en dan een week daarna naar 2 ml of 2,5 ml en dan zo stapje voor stapje af te bouwen. Voor s'nachts heb ik zelf gevonden en gelezen, dat een paar glazen rode wijn wel helpt (in combinatie met temazepam). Dit moet dan wel ruim 6 uur werken zonder nare afkickverschijnselen. Ik hoop dat ik er zo vanaf kom.... :beer:
S
SjitHeppensLid
01-01-2024, 00:00
#2
Elke 2 uur 4 ml GHB is best veel, als die GHB tenminste niet sterk verdund is. Neem je dat de hele dag door?
Je gebruikt nog maar 2 maanden GHB, zeg je. Meteen al dagelijks? En ook temazepam om te kunnen slapen, en nu ook elke avond wijn. Ergens anders hier vertel je dat je GHB gebruikt als antidepressivum. Slik je daarnaast ook nog officiële ad, of heb je die misschien sinds kort afgebouwd?

Je wordt dus wakker door paniekaanvallen en hartkloppingen. Of ontstaan die terwijl je wakker bent? Voel je paniek vanwege de hartkloppingen of andersom?

Zomaar wat vragen, die je volgens mij eerst voor jezelf moet beantwoorden om de onderlinge oorzakelijkheid en dus ook het aandeel van GHB daarin duidelijker te krijgen.
C
CamielLid
01-01-2024, 00:00
#3
SjitHeppens zei:
Elke 2 uur 4 ml GHB is best veel, als die GHB tenminste niet sterk verdund is. Neem je dat de hele dag door?
Klik om te vergroten...

Ja, ik neem die de hele dag door. Soms wel eens 3 ml per uur!! En die GHB is NIET verdund! Is echt pure love potion and heavenly! :hearteyes:

SjitHeppens zei:
Je gebruikt nog maar 2 maanden GHB, zeg je. Meteen al dagelijks?
Klik om te vergroten...

Ja, maar de eerste maand maar ongeveer 3 a 5 keer per dag/etmaal.

SjitHeppens zei:
En ook temazepam om te kunnen slapen, en nu ook elke avond wijn. Ergens anders hier vertel je dat je GHB gebruikt als antidepressivum. Slik je daarnaast ook nog officiële ad, of heb je die misschien sinds kort afgebouwd?
Klik om te vergroten...

Ik dronk al iedere dag/avond wijn in combinatie met GHB. Nee, slik(te) geen andere ad

SjitHeppens zei:
Je wordt dus wakker door paniekaanvallen en hartkloppingen. Of ontstaan die terwijl je wakker bent? Voel je paniek vanwege de hartkloppingen of andersom?
Klik om te vergroten...

Nee, word niet wakker door paniekaanvallen en hartkloppingen, die ontstaan kort daarna! ik denk dat het elkaar versterkt! Heb al een zwaar leven met stress! :angry: Ik denk dat het daardoor komt! Een hoop baggerellende van mensen om me heen, die het veroorzaken! Ik probeer me niet kwaad te maken, maar ben zo kwaad op een hoop mensen op het moment! Ik denk dat dat ook voor een groot deel de oorzaak is! Ik moet proberen die boosheid en irritaties wat meer los te laten. Word gechanteerd en bedreigd door vrienden en familie! Wat een kutleven! :angry: Denk vaak dat veel mensen mij dood willen hebben! Maar dan denk ik, krijgen jullie allemaal maar de kanker! :angry:
Ik vraag mij af of het gebruik van GHB agressie bij mij opwekt?????????? Ik heb het idee van wel, maar aan de andere kant ga ik ook door een hele moeilijke periode heen! Moet veel negatieve mensen van me af schoppen en alleen maar de goede mensen om me heen verzamelen! :)

Het gaat gelukkig nu een stuk beter met me, want heb vanavond even lekker gesport met een goede vriend van me. Drink nu alleen s'avonds rode wijn en overdag niet meer icm GHB (is niet goed). Ga zo lekker slapen met een temazepammetje en dan hoop ik dat ik morgenochtend niet wakker ga worden met hartkloppingen en paniekaanvallen! :confused:
Ik weet nu dat het me al lukt om de dosis van om de 2 uur naar om de 3 uur te verplaatsen, want voel me een stuk rustiger nu na 4 uur onthouding! :)
C
CamielLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ging gelukkig helemaal goed vannacht! :) Om 9 uur s'avonds laatste shotje GHB genomen en daarna 3 glazen rode wijn gedronken. Om 12 uur 10mg temazepam ingenomen en geslapen tot half 6. Werd wakker zonder hartkloppingen. Had die nacht daarvoor geen temazepam ingenomen. Dit scheelt ook enorm voor de paniekaanvallen. Gelukkig weer een stuk sabieler. :smoke: Het zit hem ook in de stress, ben ik wel achter nu. Als je je druk gaat maken, versterk je alleen maar de hartkloppingen en kom je in een vicueuze cirkel. Met 8,5 uur zonder GHB heb ik toch al weer heel wat bereikt.
S
SjitHeppensLid
01-01-2024, 00:00
#5
Camiel zei:
Ik moet proberen die boosheid en irritaties wat meer los te laten. Word gechanteerd en bedreigd door vrienden en familie! Wat een kutleven! Denk vaak dat veel mensen mij dood willen hebben! Maar dan denk ik, krijgen jullie allemaal maar de kanker!
Ik vraag mij af of het gebruik van GHB agressie bij mij opwekt??????????
Klik om te vergroten...
Ik neem aan dat deze gedachten en gevoelens niet van de laatste twee maanden zijn, dus daarvoor ook al bestonden. Misschien ben je nu wat ontremder in je agressie door de GHB dan voorheen. Maarreh... die verdenkingen van je, misschien moet je daarover eens in gesprek met een psychiater of zo. Of leef je in een omgeving waar chantage, bedreiging of iemand dood willen hebben normaal is? Dan moet die hele omgeving maar eens naar een psychiater.
C
CamielLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben ook in therapie, maar het is allemaal een lang verhaal. Is ook zeker niet normaal om zo'n negatieve bagger over me heen te krijgen! Ik ben door een paar vrienden vorige maand bedreigd met dat ze mij in elkaar zullen slaan en mij dood wensen, omdat ik schijn te hebben geroddeld over hun. Nou zijn die vrienden wel heel erg laag gezakt in hun IQ, want ze gebruiken zelf ook andere drugs. Dus dat soort vrienden zijn geen echte vrienden! Wat familie betreft, ga ik door een hele zware periode heen. Ik heb een paar maanden geleden mijn beide ouders vrij snel op elkaar verloren. Mijn moeder vrij onverwacht en was nog redelijk jong. Met mijn broer heb ik enorme strijd over de erfenis en wou een rechtzaak beginnen tegen hem, maar ja ik heb daar geen geld voor. Heb ook niemand die kan bemiddelen daarin, want dan gaat hij mij chanteren! Hadden ze hem maar dood gemaakt! :angry:
S
SjitHeppensLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je moeder was vrij jong toen ze overleed, dus jijzelf bent ook nog vrij jong schat ik. Je broer wil je chanteren, dus heb je blijkbaar iets gedaan waarmee je gechanteerd kunt worden. Wil ik helemaal niet weten, is allemaal ook extreem off-topic (tenzij het te maken heeft met GHB).

Misschien kan ik je wel wat rust bezorgen met het volgende: Bij het verdelen van een erfenis heb je een wettelijk recht op je kindsdeel. Bij een nalatenschap met minderjarige erfgenamen komt altijd een notaris te pas, en het is zijn taak om de verdeling eerlijk te laten verlopen. Zijn werk wordt betaald uit de erfenis, dus kost jou alleen indirect geld.

Het kan zijn dat voordien delen onwettig aan de erfenis worden/zijn onttrokken, je moet voor jezelf uitmaken of het de moeite en de stress waard is om dat in de afhandeling te betrekken.

Voor een verdere discussie is dit forum niet de juiste plaats. Ik wens je sterkte en beterschap.
C
CamielLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bedankt voor je reactie en je advies, maar het zit anders in elkaar. Het is idd niet de bedoeling dat ik hier op dit forum mij nog verder gaat uitwijden over de prive-problemen, maar je vroeg er zelf naar! (kan ook via PB)
Ben me ook bewust van mijn harde uitlatingen en mag mijn broer eigenlijk niet doodwensen, maar ach ja soms :angry:

Deel liever graag ervaringen met andere (ex)gebruikers van GHB...Merk toch wel, dat het heel moeilijk gaat worden om hier vanaf te komen! :( Aan de ene kant wil ik er niet zo afhankelijk van zijn en dat het mij hartkloppingen en paniekaanvallen geeft en aan de andere kant voel ik me er zo goed bij. Ben zelf zo dom geweest, dat ik eerst nog geloofde dat ik mijn gebruik nog wel onder controle had met +/- 3 shotjes per dag en dan weer ff een dag helemaal niet. Hoop dat ik daar weer op terug kan komen. Merk wel, dat met een paar glazen alcohol, ik de tijd kan rekken. Ga vanaf morgen van 3 ml naar 2,5 ml afbouwen, waarbij ik mij 1 keer per dag nog wel 3 ml gun om niet helemaal in een depressie te raken. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."