Wat is de werkingsduur van GHB? Verlies je de bewustzijn in een keer of duurt het nog even? Iemand met ervaring?
#2
Even vooraf gesteld als je een normale goed afgestemde dosis GHB neemt dan ga je niet out. Als je teveel neemt is mijn ervaring (helaas) dat ik heel heel erg moe werd en steeds in en out ging tot ik in slaap viel.
#3
Uit mijn ervaring is het zo dat de meeste mensen het niet zien aankomen. Bij te veel GHB zul je namelijk eerst heel actief worden voordat je opeens heel moe bent. Als je op het punt staat om Out te gaan zul je je heel moe voelen en als je dan even gaat liggen en je ogen dicht doet voelt dat heel lekker, alsof je na dagen wakker bent geweest eindelijk kan gaan slapen. Als je weet wat het is kan je het soms zien aankomen, maar je kan ook plots neervallen. Dit is natuurlijk alleen maar bij excessief gebruik, daarom buisje halen en voorzichtig doseren!
#4
Ga je iemand drogeren? Dan zou ik me eerst zorgen maken over de smaak. Die is namelijk allesoverheersend.
#5
Misschien kun je hier eerst even neerzetten wat de reden van je vraag is? Ik vind hem nogal dubieus
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.