Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB Verdunnen

GHB Verdunnen

29 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lekker tegenstrijdig. :tongueout:
M
Mr JeffersonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik lul maar wat zei:
Ghb verdunnen is alleen maar moeilijker te doseren. Je neemt 4ml gewone ghb of je neemt 5ml met 1ml water erbij. Denk je nou echt dat het uitmaakt?

Koop bij de smartshop testers en kijk of de ph waarde goed is.
En die druk op je hoofd is als je teveel neemt..
Klik om te vergroten...


Omdat ik het altijd uit 5ml buisjes pak ipv de meeste mensen die zo'n spuitje gebruiken, is dikkere voor mij wat onhandiger omdat er vaak wat achterblijft.. door het voor mezelf te verdunnen kan ik precies een 5ml buisje vullen en blijft er ook minder achter :)
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spiderweb zei:
Okè mensen trekken meteen weer hun conclusies, dit is absoluut niet het geval, ik en m'n vriendin krijgen namelijk pijn in ons hoofd van te sterke GHB en we willen dat het rustig opkomt en dat we het lekker in ons hele lichaam voelen inplaats van een druk op ons hoofd.
Bovendien hebben we minder nemen geprobeerd en ook het mengen met normaal water maar helaas wilt dat niet helpen.
Klik om te vergroten...

Hmm.

Gewoon minder nemen.. Why in the fuck zou je je GHB willen verdunnen. Alleen maar fijn als 2ml of zelfs 1,5ml werkt. Minder ranzig spul wat je moet slikken.

Pleur het anders gewoon in een zoet drankje ofzo.. Dan is het ook verdund.
M
Mr JeffersonLid
01-01-2024, 00:00
#4
acht.zes zei:
Euh, ik snap hier helemaal niks van. Wat dit alles met een vaste baan te maken heeft is mij onduidelijk.
Klik om te vergroten...

Zoals ik al zei, omdat de G die koop zeer dik is en daardoor moeilijker te doseren. En mijn baan heeft er alles mee te maken omdat ik bij andere banen weleens KO ging, auto ongelukken veroorzaakt heb, van steigers ben gevallen en in coma heb gelegen.. Om maar wat op te noemen. Dit is nu niet meer het geval; ook niet tijdens het werk, dus in mijn geval helpt het zeer zeker wel..
M
Mr JeffersonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zo dik dat ik m op brood kan smeren (bij wijze van)
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
@ Mr Jefferson
Die problemen komen ten eerste omdat je op je werk gebruikt/auto rijdt met GHB in je mik en ten tweede omdat je niet juist gedoseerd hebt.

En wat dat doseren betreft, k blijf GHB verdunnen om juist te kunnen doseren omdat jouw flesje toevallig 5ml ipv 4ml is, behoorlijk omslachtig omdat je dit probleem geheel omzeilt met een doseerspuitje van nog geen euro.

En met zo'n doseerspuitje is de angst dat er ook maar een beetje GHB verloren gaat ook ongegrond, hoe dik je G ook is.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mr Jefferson zei:
G die koop zeer dik is en daardoor moeilijker te doseren.
Klik om te vergroten...

Gewoon met 'n doseerspuitje doen. Het is vloeibaar toch? Die doseerspuitjes worden gebruikt in de medische wereld. Ook daar worden er dikke substanties mee opgetrokken en uitgemeet.

Dus doseerspuit is je oplossing.
M
Mr JeffersonLid
01-01-2024, 00:00
#8
acht.zes zei:
@ Mr Jefferson
Die problemen komen ten eerste omdat je op je werk gebruikt/auto rijdt met GHB in je mik en ten tweede omdat je niet juist gedoseerd hebt.

En wat dat doseren betreft, k blijf GHB verdunnen om juist te kunnen doseren omdat jouw flesje toevallig 5ml ipv 4ml is, behoorlijk omslachtig omdat je dit probleem geheel omzeilt met een doseerspuitje van nog geen euro.

En met zo'n doseerspuitje is de angst dat er ook maar een beetje GHB verloren gaat ook ongegrond, hoe dik je G ook is.
Klik om te vergroten...


Dat het verloren gaat interreseert me eerlijk gezegd geen reet, ik ga alleen niet met een spuitje op het werk lopen kutten als ik vantevoren buisjes kan vullen die iets vloeibaarder zijn en daardoor makkelijker wegtikken.. en tijdens autorijden doe ik het sowieso niet meer, dan praat ik over jaren terug. Toen was doseren voor mij vaak een probleem.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mr Jefferson zei:
Dat het verloren gaat interreseert me eerlijk gezegd geen reet, ik ga alleen niet met een spuitje op het werk lopen kutten als ik vantevoren buisjes kan vullen die iets vloeibaarder zijn en daardoor makkelijker wegtikken.. en tijdens autorijden doe ik het sowieso niet meer, dan praat ik over jaren terug. Toen was doseren voor mij vaak een probleem.
Klik om te vergroten...

Je kunt toch een geconcentreerd limo flesje kopen, die leeggieten, even omspoelen en daar je sap ingooien.

Spuitje erin steken en leegtrekken naar de hoeveelheid die je wilt. Makkelijker kan niet, ik droeg altijd zo'n flesje bij me tijdens m'n verslaving. En niemand heeft dat door hoor, als je t goed doet is het een kwestie van enkele secondes. En ik heb echt overal gebruikt.

En anders ga je t maar verdunnen als je dat zo graag wilt. Aangezien je zo graag 'n buisje wilt gebruiken..
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat het verloren gaat interreseert me eerlijk gezegd geen reet
Klik om te vergroten...
Omdat ik het altijd uit 5ml buisjes pak ipv de meeste mensen die zo'n spuitje gebruiken, is dikkere voor mij wat onhandiger omdat er vaak wat achterblijft.. door het voor mezelf te verdunnen kan ik precies een 5ml buisje vullen en blijft er ook minder achter
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."