#1
Lekker tegenstrijdig. ![:tongueout:]()
Ghb verdunnen is alleen maar moeilijker te doseren. Je neemt 4ml gewone ghb of je neemt 5ml met 1ml water erbij. Denk je nou echt dat het uitmaakt?
Koop bij de smartshop testers en kijk of de ph waarde goed is.
En die druk op je hoofd is als je teveel neemt..
Okè mensen trekken meteen weer hun conclusies, dit is absoluut niet het geval, ik en m'n vriendin krijgen namelijk pijn in ons hoofd van te sterke GHB en we willen dat het rustig opkomt en dat we het lekker in ons hele lichaam voelen inplaats van een druk op ons hoofd.
Bovendien hebben we minder nemen geprobeerd en ook het mengen met normaal water maar helaas wilt dat niet helpen.
Euh, ik snap hier helemaal niks van. Wat dit alles met een vaste baan te maken heeft is mij onduidelijk.
G die koop zeer dik is en daardoor moeilijker te doseren.
@ Mr Jefferson
Die problemen komen ten eerste omdat je op je werk gebruikt/auto rijdt met GHB in je mik en ten tweede omdat je niet juist gedoseerd hebt.
En wat dat doseren betreft, k blijf GHB verdunnen om juist te kunnen doseren omdat jouw flesje toevallig 5ml ipv 4ml is, behoorlijk omslachtig omdat je dit probleem geheel omzeilt met een doseerspuitje van nog geen euro.
En met zo'n doseerspuitje is de angst dat er ook maar een beetje GHB verloren gaat ook ongegrond, hoe dik je G ook is.
Dat het verloren gaat interreseert me eerlijk gezegd geen reet, ik ga alleen niet met een spuitje op het werk lopen kutten als ik vantevoren buisjes kan vullen die iets vloeibaarder zijn en daardoor makkelijker wegtikken.. en tijdens autorijden doe ik het sowieso niet meer, dan praat ik over jaren terug. Toen was doseren voor mij vaak een probleem.
Dat het verloren gaat interreseert me eerlijk gezegd geen reet
Omdat ik het altijd uit 5ml buisjes pak ipv de meeste mensen die zo'n spuitje gebruiken, is dikkere voor mij wat onhandiger omdat er vaak wat achterblijft.. door het voor mezelf te verdunnen kan ik precies een 5ml buisje vullen en blijft er ook minder achter
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."