Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB Afbouwen, Laatste dosis

GHB Afbouwen, Laatste dosis

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
Sanne1987Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedemorgen iedereen,

Ik ben sinds 1,5 GHB gebruiker, waarvan na 5 maanden dagelijks en de laatste 3 maanden elke 1,5 a 2 uur 3,5ML.

Vorige week was ik een halve dag weg en kon niks nemen, ik merkte na een uur of 6 dat ik de wel bekende afkickverschijnselen kreeg.

Ik ben meteen begonnen met afbouwen. al was ik daarvoor al langzaam afgebouwd naar 2ml of 2,5ml

Dag 1 - 1,5ml per 1,5 uur - Afkickverschijnselen waren meteen weg.
Dag 2 - terug gegaan naar 2ml omdat ik de hartkloppingen niet fijn vond,
Dag 3 - Begonnen met 2ml en s'avonds 1,5 maar dan om de 2 uur.
Dag 4 - Begonnen met 1,5ml peest r 2 uur

De vraag is, ik heb niet veel G met over ik kan misschien afbouwen naar de rest van de dag afbouwen met 1,2 ml
en dan morgen 1ml of 0,8ml,

Bij welke dosering is verstandig om te stoppen?
Kan niet wachten er van af te zijn.
Lichamelijk gaat het goed maar psychisch...
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#2
We hadden al gesproken en je zei dat je de hele nacht door slaapt zonder wakker te worden van de afkick. Dus dat zit wel goed. Misschien nu over op de diazepam voor de hartkloppingen als je dat mag hebben. Dan heb je geestelijk ook meer rust en zijn je hartkloppingen ook weg.
S
SunnydfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe gaat het nu met je Sanne?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."