Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb pH van 13/14 die bijna niet brandt + pH 7 die wel brandt

Ghb pH van 13/14 die bijna niet brandt + pH 7 die wel brandt

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als dit om on gereageerde naoh gaat dan heb je nu waarschijnlijk een mooi gat in je maag.
F
FerdFatoehaus

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Love deze metaforen. Maar het productieproces bespreken mag hier niet.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niet nemen man. Waarom die risico nemen.
Het kost bijna niks die ghb.
Zorg gewoon dat je goede hebt.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Brrrr, hier niet mee focken man. Gevaarlijk.
J
JohnnyDoeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ahaloa mede DF-ers!

Een maat van me had laatst iets in de trend van ghb (of gamma-hydroxyurinezuur zo geel) van iemand die normaal altijd om haar goede kwaliteit bekend staat. Nu hoeft "G-lige-G" niet perse slecht te zijn en hij was verder wel gewoon lekker dik en brandde héél lichtjes en subtiel op de tong. Mn maat (ook wel bekend als Mr. Muscle - en dat heeft echt niks met z'n spieren te maken:facepalmman2:🥤) zei nog iets in de trend van "Ach niks mis mee joh, gewoon zuipen die zooi". Als geboren scepticus vertrouwde ik het natuurlijk voor geen millimeter, dus gewapend met mijn scherpe blik, nuchter verstand en leger aan pH-strips gingen we de strijd aan.

pHengel ligt nog geen seconde in het water en gelijk beet:
Een verward GHB'tje met pH van 13 - 14. We dachten eerst dit moet een pHstrip-tease zijn. Maar helaas, ook bij de tweede strip meteen Raak! Gazeuse zou jaloers zijn zo paars dat het uitsloeg.

Dus 'Mr. Muscle' na enig gebagatelliseer en protest (waarschijnlijk vanwege intimiderende cupmaten en de bootyguard van) met collega 'Mevr. NaOH' gebeld, welke verbaasd reageerde en meldde dat 'ie het gelijk terug mocht brengen. Alleen kon ze het niet dezelfde dag nog goedmaken ivm de gbl 🙃 Lekker makkelijk verdienen natuurlijk. Ach, geen bericht is goed bericht. En anders hebben ze nog altijd (weliswaar uitgestelde) garantie. Pandjeshuispraktijken waar de Used Products nog van kan leren! Ik heb uiteindelijk nog 35-40ml gekregen om te kijken of ik er nog wat van kon maken.

Labjas aan, veiligheidsbril op en de hele zooi wat verhit en rustig een paar drops gL toegevoegd onder het roeren tot de pH op 7 zat. Uiteindelijk alles gekristalliseerd af laten koelen en opnieuw demiwater toegevoegd (g/ml uitgerekend via gewicht met kleine ondermaat water) maar nu is het veel te waterig en bevriest als kraanwater. Al los ik 7 gr in 3 ml demi op wordt het niet meer stroperig van. De pH is prima, hij prikt niet meer én hij is 50 tinten geel lichter. Gek genoeg stinkt hij nu wél echt naar urine.. wat een gezeik. Word er bijna pissig van. Nee oké, die 'dampen' zullen niet heel gezond zijn maar ik heb toch zeker niet met m'n leuter staan roeren?! :flushed:

Oh en dan had/heb ik ook nog andere G staan met een pH van 7. Maar die prikt/brand dan weer wél terwijl die verder normaal oogt, ruikt en smaakt maar niet sterk is. Zouden ze die met azijn hebben gesteld of iets?


Tja, zo teruglezende weet ik zelf ook niet of er echt een concrete vraag is. Als die er al was. Soms wil een mens gewoon wat kritiek. Positief, negatief, megalief.. its your party and everybody's welcome 😁 Gratis entree onderaan pagina
K
KetafieneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha lekker creatief!

Iets wat zo basisch is, is echt slecht voor je keel/maag alles eigenlijk! En gelige G hek ook wel eens gehad. Ik had het idee dat ik het op te hoog vuur had laten reageren... Leek wel of er iets in het mengsel verbrandde en wat de gelige kleur verklaarde
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."