Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB effect minder/anders

GHB effect minder/anders

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
OpeenrodepaddestoelLid
01-01-2024, 00:00
#1
De laatste tijd lijkt het effect van GHB bij mij wat veranderd te zijn. Het is namelijk veel minder sterk dat het ooit was, het 'lekkere gevoel' dan, want na twee buisjes in een te korte tijd val ik nog net zo hard in slaap. Ik vroeg me af waar dat door kan komen, zover ik weet zou er geen tolerantie op moeten treden bij infrequent gebruik (gemiddeld drie tot vier weken pauze).

Ook merk ik dat het eerste buisje en vaak zelfs het tweede helemaal geen effect geeft, ook op een lege maag. Eigenlijk wordt het effect hoe langer ik er achter elkaar ermee door ga steeds beter. Dus iemand die dit alles kan verklaren?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
S忙gl贸pur zei:
Ook merk ik dat het eerste buisje en vaak zelfs het tweede helemaal geen effect geeft, ook op een lege maag. Eigenlijk wordt het effect hoe langer ik er achter elkaar ermee door ga steeds beter. Dus iemand die dit alles kan verklaren?
Klik om te vergroten...

Ik heb het zelfde de eerste 2 voel ik niks van tot ik op mijn piek zit en dan word hij lekker.
Dus na 24 uur gebruik voel ik me het lekkerst en daarna word hij minder.


S忙gl贸pur zei:
zover ik weet zou er geen tolerantie op moeten treden bij infrequent gebruik (gemiddeld drie tot vier weken pauze).
Klik om te vergroten...

Kan wel als je het een langere tijd doet.
Beter stop je een keer 2 maanden of 3 maanden.
Bij elke drugs treed er wel tollerantie op.
Soms is een pauze een goed idee om de feeling weer terug te krijgen.
L
Levensgenieter馃寛Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij mij wordt het ook wel intenser na de tweede keer bijpakken. Alleen het effect iedere keer dat ik het doe is wel hetzelfde.

S忙gl贸pur zei:
Het is namelijk veel minder sterk dat het ooit was, het 'lekkere gevoel' dan, want na twee buisjes in een te korte tijd val ik nog net zo hard in slaap.
Klik om te vergroten...

Waarom neem je twee buisjes in een te korte tijd? Hoeveel tijd zit ertussen dan? Daarvan hard in slaap vallen is geen slapen, maar out gaan. Dat is slecht voor je hersens.
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Natozlato zei:
Bij mij wordt het ook wel intenser na de tweede keer bijpakken. Alleen het effect iedere keer dat ik het doe is wel hetzelfde.



Waarom neem je twee buisjes in een te korte tijd? Hoeveel tijd zit ertussen dan? Daarvan hard in slaap vallen is geen slapen, maar out gaan. Dat is slecht voor je hersens.
Klik om te vergroten...
Snap ook niet goed dat mensen nog altijd denken dat je gewoon in slaap valt
O
OpeenrodepaddestoelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
Waarom neem je twee buisjes in een te korte tijd? Hoeveel tijd zit ertussen dan? Daarvan hard in slaap vallen is geen slapen, maar out gaan. Dat is slecht voor je hersens.
Klik om te vergroten...

Soms ben ik iets te snel, of neem iets te veel. Ik ben nog nooit out gegaan, want er is wel degelijk een verschil tussen outgaan en wegvallen of in slaap vallen. Bij die laatste twee ben je nog wakker te maken of reageer je in ieder geval op pijnprikkels, als je out gaat reageer je nergens meer op. Een halfuur lang telkens wegvallen of een kort slaapje heb ik echter wel een paar keer meegemaakt.
O
OpeenrodepaddestoelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Revolutionair zei:
Soms is een pauze een goed idee om de feeling weer terug te krijgen.
Klik om te vergroten...

Ga ik inderdaad eens proberen.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#7
S忙gl贸pur zei:
Ga ik inderdaad eens proberen.
Klik om te vergroten...

Doe ik ook vaak meestal 2 a 3 maanden
L
Levensgenieter馃寛Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Zo'n slaapje heb ik ook wel es gehad, maar dat is niet normaal slapen in mijn optiek. Volgens mij zijn er verschillende stadia van outgaan. Dit kan je maar beter proberen te voorkomen. Niet gaan liggen en ff wat frisse lucht. Schrijf je op hoe laat je gepakt hebt?
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Natozlato zei:
Zo'n slaapje heb ik ook wel es gehad, maar dat is niet normaal slapen in mijn optiek. Volgens mij zijn er verschillende stadia van outgaan. Dit kan je maar beter proberen te voorkomen. Niet gaan liggen en ff wat frisse lucht. Schrijf je op hoe laat je gepakt hebt?
Klik om te vergroten...

Maakt niks uit liggen staan buite zijn als je echt teveel hebt fehad ga je wel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."